برگزاری دو کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی » در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3724814
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴

برگزاری دو کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی » در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت های قرآنی - سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری از برگزاری دو کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در استان خبر داد .

برگزاری دو کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی » در چهارمحال و بختیاری

محسن تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان درگفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری  با اعلام این خبر افزود: کارگاه های آموزشی سبک زندگی قرآنی با هدف ایجاد انس و ارتباط میان قرآن، انسان، زندگی و سلامتی، کاربردی کردن فرهنگ قرآن کریم در راستای پاسخگویی به نیازهای معرفتی و مهارتی اقشار مختلف جامعه و به صحنه درآوردن قرآن و فرهنگ نجات بخش آن در عرصه‌های مختلف زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی، پنجشنبه 7 تیر در شهرکرد و بلداجی برگزار می شود.
وی گفت: در طول سال هایی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، شاهد فعالیت تعداد زیادی قاری و حافظ قرآن، جلسات آموزش قرآن، موسسات قرآن و دستگاه های قرآنی بوده‌ایم که همه از جمله دستاوردهایی است که در این مدت به دست آمده است.
تقی پور بیان کرد: با توجه به شرایط روز و این که نیاز مردم در دوره‌های مختلف متفاوت است، فعالیت‌های قرآنی هم باید متناسب با شرایط روز و نیاز روز مردم تنظیم شود، یکی از مواردی که در این زمینه می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، سمت و سو دادن این فعالیت‌ها به شکل‌دهی زندگی مردم مطابق با اصول و چارچوب هایی که در قرآن و روایات، مورد استفاده قرار گرفته است.
وی ادامه داد: به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و همکاری اداره تبلیغات اسلامی بروجن و موسسه قرآن و عترت بنت الحسین (ع) دو کارگاه سبک زندگی قرآنی، با حضور اساتید اعزامی از سازمان دارالقرآن الکریم در شهرکرد و بلداجی برگزار می‌شود .
تقی پور با اشاره به این که در این کارگاه های یک روزه، تعدادی از جامعه طلاب، مربیان فعال قرآنی، مشاوران و فعالان حوزه خانواده و اعضای حلقه‌های بسیج آموزش داده می‌شوند، تصریح کرد: این کارگاه ها روز پنجشنبه 7 تیر از ساعت 8 صبح الی 17 عصر در بلداجی و شهرکرد با حضور حمید رضا سلمانیان و مهدی شکری کریملو از اساتید برجسته سازمان دارالقرآن کشور برگزار می شود.
وی افزود: هزینه شرکت در این کارگاه 150000 هزار ریال و مدارک مورد نیاز کپی کارت ملی و تکمیل فرم ثبت‌نام است.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در این کارگاه ها، داشتن مدرک دیپلم و سن 30 تا 50 سال است و برای شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر صادر می‌شود.

 انتهای پیام

captcha