دبیر کمیته قرآن ستاد مرکزی دهه فجر معرفی شد
کد خبر: 3724881
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

دبیر کمیته قرآن ستاد مرکزی دهه فجر معرفی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ خادم‌القرآن عباس سلیمی به عنوان دبیر کمیته قرآن ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی معرفی شد.

انتصاب خادم‌القرآن عباس سلیمی به دبیری کمیته قرآن ستاد مرکزی دهه فجر

به گزارش ایکنا؛ بنا به دعوت و درخواست مهدی قره‌شیخلو، رئیس کمیته قرآن ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، خادم‌القرآن عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشور به عنوان دبیر این کمیته قرآنی معرفی شد.
همچنین، اولین نشست خبری دبیر کمیته قرآن ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی نیز روز گذشته، دوم تیرماه در محل سالن نشست‌های سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد و رئوس برنامه‌های کلی کمیته اعلام شد.
خادم‌القرآن سلیمی در این نشست خبری علاوه بر اعلام برنامه‌های کلی کمیته قرآن ستاد دهه فجر، بیان کرد: نقش کمیته قرآن، یک نقش صرفاً ستادی است و به هیچ عنوان قصد مداخله در امور فرهنگی و قرآنی سازمان‌ها و نهادها و جریانات قرآنی را ندارد، بلکه در دو شاخه هماهنگی و انعکاس این فعالیت‌ها، آمادگی دارد تا به سهم خود در ارائه چهره درخشان قرآنی نظام جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به وظایف خود عمل کند. در این راستا ما با فروتنی تمام از نظرات، رهنمودها و مشارکت اصحاب رسانه، خبرنگاران، اساتید، محققان، پژوهشگران و همه پیشکسوتان قرآنی و کسانی که دل آن‌ها به عشق قرآن می‌تپد، استقبال می‌کنیم و امیدواریم که با دعای خیر شما بتوانیم به برکت خون شهیدان راه قرآن، به حداقل وظایف خودمان در قبال قرآن کریم عمل کنیم.
انتهای پیام

captcha