مساجد در تراز انقلاب اسلامی قرار گیرد
کد خبر: 3724901
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

مساجد در تراز انقلاب اسلامی قرار گیرد

گروه معارف - مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اجرای سیاست مسجد تراز اسلامی، گفت: مسجد تراز اسلامی به معنای این است که هر آنچه که یک مسلمان نیاز دارد باید در مسجد وجود داشته باشد.

باید مساجد را در تراز انقلاب اسلامی قرار داد

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، امروز، ۳ تیرماه در نشست خبری مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در خصوص هزینه کرد اعتبارات مربوط به کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: امروز بحث آسیب‌های اجتماعی از بحث‌های مهم نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به امر کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید بسیاری دارند، افزود: تمام آسیب‌های اجتماعی مهم است، اما در حال حاضر پنج آسیب اجتماعی اولویت کاری امروز است که شامل اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق، مفاسد اجتماعی و سکونت گاه‌های غیر رسمی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه موفقیت در بحث کاهش و کنترل آسیب‌های اجتناعی نیازمند یک اقدام همه جانبه و عمومی است،‌ تصریح کرد: باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی حجم گسترده‌ای از نیرو و توان خود را هزینه کنیم.

رضایی ادامه داد: ماموریت و فاز اول فعالیت تبلیغات اسلامی در حاشیه شهر بیرجند است که در این راستا ۶ پایگاه فرهنگی و اجتماعی محله را در مسجد امام صادق(ع)، محله سراب، مسجدالحسین(ع) جوادیه، مسجد قبای مهر شهر، مسجد صدیقه طاهره و مسجد حضرت قائم(عج) تاسیس کردیم.

وی با بیان اینکه اقدام این چنین کارهایی باید پژوهش محور باشد، تصریح کرد: در این راستا نظام نامه پایگاه‌های فرهنگی، اجتماعی در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی تدوین شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اجرای سیاست مسجد تراز اسلامی، افزود: مسجد تراز اسلامی به معنای این است که هر آنچه که یک مسلمان نیاز دارد باید در مسجد وجود داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه در فعالیت‌های خود در بحث درمان جسم و روح مردم کار برای بهره بردن بیشتر کار می‌کنیم، یادآور شد: ۶۰۰ میلیون تومان برای بحث حاشیه نشینی و ۱۳ میلیون تومان برای پیشگیری از اعتیاد جامعه هدف این سازمان تخصیص یافته است.

انتهای پیام

captcha