خاطرات مجاهد نستوه آذربایجان، ظرفیت ساخت ۱۰ فیلم بلند و کوتاه را دارد
کد خبر: 3724907
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

خاطرات مجاهد نستوه آذربایجان، ظرفیت ساخت ۱۰ فیلم بلند و کوتاه را دارد

گروه فرهنگی - رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با بیان اینکه خاطرات مجاهد نستوه آذربایجان مرحوم حسنی ظرفیت ساخت ۱۰ فیلم بلند و کوتاه را دارد، گفت: امید است بتوانیم با ساخت فیلم خاطرات ایشان نام و یاد ایشان را همواره زنده نگه داشته و دِین خود را به ایشان ادا کنیم.

خاطرات مجاهد نستوه آذربایجان، ظرفیت ساخت 10 فیلم بلند و کوتاه را دارد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، احد هوشمند قره‌باغ، رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی صبح امروز در ششمین محفل خاطره مجاهد نستوه آذربایجان مرحوم حسنی بیان کرد: مرحوم حسنی ضمن اینکه یک روحانی دینی بود بلکه جزو اولین رجال سیاسی استان نیز به شمار می آید.

وی ادامه داد: هر مورخی که گذرش به ارومیه بیفتد امکان ندارد بدون ذکر نام مرحوم حسنی از اینجا عبور کند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری، ایشان جزو کسانی بود که امتحان خود را خوب پس دادند.

هوشمند قره باغ با اشاره به اینکه خاطرات زندگی مرحوم حسنی ظرفیت ساخت 10 فیلم بلند و کوتاه را دارد، حاطرنشان کرد: ما باید با ساخت فیلم دِین خود را به ایشان ادا نموده و خاطراتشان را زنده نگه داریم.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی تصریح کرد: مردان و زنان آذربایجان، امنیت خود را مدیون مجاهدت های مرحوم حسنی هستند و باید رشادت های ایشان را سینه به سینه برای فرزندان خود نقل کنند.

وی با اشاره به کتاب خاطرات مرحوم حسنی نوشته حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم اباذری گفت: ایشان با نگارش این کتاب و بیان خاطرات آن مجاهد نستوه، نام و یاد ایشان را با دل ها پیوند زدند.

انتهای پیام

captcha