فراخوان بیست‌وهفتمین اجلاس سراسری نماز اعلام شد
کد خبر: 3724934
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
با موضوع «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز»

فراخوان بیست‌وهفتمین اجلاس سراسری نماز اعلام شد

گروه جامعه ــ بیست‌وهفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» اعلام فراخوان داد.

بیست‌وهفتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» فراخوان داد
 
به گزارش ایکنا، بیست‌وهفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» با موضوعاتی نظیر شیوه‌های انس کودکان با نماز در مهد‌های کودک، مهارت‌های دعوت به نماز در مدارس و دانشگاه‌ها، راه‌های دعوت به نماز در خانواده، روش‌های دعوت همسالان به نماز، راه‌های دعوت در فضای مجازی و رسانه، شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در ادارات (مدیران و کارکنان)، روش‌ها و مهارت‌های مبلغین و روحانیون در دعوت به نماز اعلام فراخوان داد.

علاقه‌مندان می‌توانند در محور‌های «ایده‌ها و تجربیات موفق»، «آثار ادبی و هنری» کتاب، مقاله، شعر، رمان، قصه و خاطره، فیلمنامه، نمایشنامه، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن‌گرافی، طرح‌های گرافیکی (پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله)، «محصولات نرم‌افزاری و سخت افزاری کمک آموزشی» بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی شرکت کنند.

سی ام مهر ماه سال جاری آخرین مهلت شرکت در این فراخوان است و علاقه‌مندان از ۱۵ تیر ماه جاری می‌توانند از طریق سامانه www.qunoot.ir یا صندوق پستی ۱۴۱۷۷۴۳۱۸۱ به ارسال آثار اقدام کنند و آثار کتاب و محصولات با حجم بالای ۲۵ مگابایت بعد از اخذ کد ثبت‌نام از سامانه صرفاً به صورت پستی مورد پذیرش می‌باشد.

بیستم آبان ماه سال جاری نتایج از طریق سایت‌های www.namaz.ir و www.qunoot.ir اعلام می‌شود و بر اساس اعلام ستاد اقامه نماز مجموعاً به ۱۱۰ نفر برگزیده فراخوان هدایایی تقدیم می‌شود که به ۸ نفر نخست کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و انگشتری متبرک مقام معظم رهبری، ۳۲ نفر بعدی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و در نهایت تفسیر یک جلدی قرآن کریم و کارت هدیه نقدی به ۷۰ نفر برگزیده دیگر اهدا می‌شود. علاقه‌مندا‌ن برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۹۹۵۸۸۳ – ۸۸۹۹۵۸۷۸ تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha