تشریح فعالیت‌های خانه قرآن ریحانة‌النبی(س) فولادشهر
کد خبر: 3724940
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

تشریح فعالیت‌های خانه قرآن ریحانة‌النبی(س) فولادشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ خانه قرآن ریحانة‌النبی(س) شهرستان فولادشهر برنامه‌ها و کلاس‌های متنوع قرآنی را برای بانوان در نظر گرفته است.

منیژه انصاری‌زاده،‌ مدیر خانه قرآن ریحانة‌النبی(س) شهرستان فولادشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره برنامه و فعالیت‌های قرآنی این مرکز گفت: خانه قرآن ریحانة‌النبی(س) در طول سال دوره‌های قرآنی را برگزار کرده است که برای ترم تابستان نیز دوره آموزش قرآن را در برنامه کاری خود جای داده است.
وی افزود: این خانه قرآن در ایام ماه مبارک رمضان برنامه محفل انس با قرآن کریم را برگزار کرد که با استقبال خوبی همراه شد و بنا به درخواست بانوان، این محافل به صورت هفتگی روزهای یکشنبه از ساعت 18 تا 19:30 در محله ب 1، گذر شهید فتاح مومنی، پلاک 567، ستاد نماز واحد بانوان برگزار می‌شود.
انصاری‌زاده بیان کرد: دوره‌های آموزشی که هم اکنون در شعب برگزار می‌شود شامل تجوید، صحیح‌خوانی، روان‌خوانی، مفاهیم سطح یک تا پنج، صحیح‌خوانی، حلیة‌القرآن است که دوره تفسیر قرآن نیز توسط بنده به بانوان ارائه می‌شود.

معرفی فعالیت‌های قرآنی خانه قرآن ریحانة النبی شهرستان فولادشهر
انصاری‌زاده تصریح کرد: این مؤسسه در سال ۱۳۹۰ از اداره تبلیغات اسلامی استان مجوز فعالیت دریافت کرد و دارای چهار شعبه به نام‌های مسکن مهر فولادشهر، ب 4، مینادشت و ب 1 است که برنامه‌های متنوعی بر اساس سطح سواد قرآن‌آموزان در نظر گرفته شده است.
یادآور می‌شود، این مؤسسه در استان اصفهان، فولادشهر، محله ب یک، گذر شهید فتاح مومنی، ستاد نماز جمعه واحد خواهران واقع شده است.
انتهای پیام

captcha