برکات چهار دهه انقلاب اسلامی در محافل مختلف تبیین شود
کد خبر: 3724976
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

برکات چهار دهه انقلاب اسلامی در محافل مختلف تبیین شود

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: برکات چهار دهه انقلاب اسلامی و دستاوردهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را باید در محافل مختلف تبیین کنیم.

برکات چهار دهه انقلاب اسلامی در محافل مختلف تبیین شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، شب گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر به ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد انقلاب تبدیل شده است گفت: برکات چهار دهه انقلاب اسلامی و دستاوردهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را باید در محافل مختلف تبیین کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برهه‌ حساس کنونی، تبیین مستدل کارآمدی نظام دینی و دستاوردهای نهضت اسلامی، مستلزم برنامه ریزی جامع و فراگیر با همکاری همه مردم، نهادها و ارگان‌ها است.

حجت‌الاسلام آل هاشم، افزود: باید در طول سال، مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شده و چهار دهه عزت، استقلال و پیشرفت گرامی داشته شود.

رحیم شهرتی فر، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی هم در این نشست با بیان این که روش‌های ما در برخورد با مسائل فرهنگی صحیح نیست گفت: باید با آسیب شناسی دقیق، به اصلاح روش ها و بازنگری در سیاست گذاری ها اقدام کنیم.

وی، بهترین راه اصلاح روش‌ها را کمک گرفتن از خود مردم دانست و ادامه داد: تشکیل سازمان‌های مردم نهاد و سپردن کار به مردم بسیار مهم است و باید مشوق هایی هم برای این سازمان ها در نظر گرفته شود تا در ترویج و اشاعه فرهنگ عمومی موفق عمل کنند.

انتهای پیام

captcha