برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش فردی و خانوادگی
کد خبر: 3724990
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش فردی و خانوادگی

گروه فرهنگی - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با بیان برگزاری جشنواره کتابخوانی در دوبخش فردی و خانوادگی اظهار کرد: هدف از برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه آمارسازی نیست چون نزدیک به 60 هزار نفر عضو فعال در کتابخانه‌های عمومی داریم.

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در دوبخش فردی و خانوادگی

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، معصومه حسنی خوانسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در نشست هماهنگی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی 7 کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان، جوانان و بزرگسالان و مسابقه کتابخوانی خانواده رضوی، گفت: هدف از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی بیشتر اقشار مختلف با زندگی ائمه اطهار(ع) است.
وی افزود: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه درصدد برگزاری باشکوه‌تر این جشنواره و تشویق اقشار و رده‌های مختلف سنی برای مطالعه و آشنایی با ابعاد شخصیتی، علمی و عملی ائمه اطهار(ع) است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با بیان برگزاری جشنواره کتابخوانی در دوبخش فردی و خانوادگی اظهار کرد: هدف از برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه آمارسازی نیست چون نزدیک به 60 هزار نفر عضو فعال در کتابخانه‌های عمومی داریم.
حسنی خوانسار با اشاره به شرکت 14 هزار نفر در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سال گذشته در این استان افزود: 4 تا 5 هزار نفر از تعداد یاد شده در شمار اعضاء کتابخانه‌های عمومی قرار نداشتند.
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا همگان را درگیر جشنواره رضوی کنیم، افزود: سال گذشته در برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری بانک‌ها توانستیم جوایز مازاد بر سهمیه کشوری تهیه کنیم و در نهایت تعداد بیشتری را مورد تقدیر قرار دهیم.
حسنی خوانسار تصریح کرد: داوری جشنواره و اعلام اسامی برگزیدگان با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: محتوای کتاب‌های معرفی شده در رده‌های مختلف سنی از کودک تا بزرگسال متناسب با گروه‌های سنی تعریف شده است.
انتهای پیام

captcha