مسئولان نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته باشند
کد خبر: 3725054
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
مدیر مؤسسه مؤسسه قرآن و عترت صادقیه:

مسئولان نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته باشند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه قرآن و عترت صادقیه زهک خواستار نگاه ویژه‌ای از جانب مسئولان به مناطق محروم شد و گفت: هزینه‌های جانبی و هزینه مربی باید پرداخته شود، اما مردم توانایی پرداخت هزینه برای شرکت در کلاس را ندارند.

مسئولان نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته باشند

حسن خدری، مدیر مؤسسه قرآن و عترت صادقیه زهک در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه قرآن و عترت صادقیه فعالیت خود را از سال 92 آغاز کرده است و معمولا هر ترم و هر دوره تعداد شرکت کنندگان در آزمون سراسری قرآن 400 نفر است که حدود 100 نفر در این دوره پذیرفته شدند.
وی بیان کرد: 250 نفر از قرآن‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد توسط مربیان این مؤسسه آموزش دیدند.
وی گفت: ما در کل 25 مربی داریم و این مؤسسه شعبه ندارد و تمام فعالیت‌های قرآنی در همین شعبه مرکزی انجام می‌شود.
خدری اظهار کرد: 25 کلاس در ترم بهار برگزار شد که پنج‌ تا از کلاس‌ها در خود مؤسسه و 20 کلاس دیگر در روستاها با حضور مربیان همان روستا برگزار شد.
وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان جلسه جزءخوانی هر روز در مصلای زاهدان با حضور 150 نفر و با مشارکت حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل ارشاد استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
در کنار این جلسه جزءخوانی کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی و حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم هم برگزار شد.
این مؤسسه در شهرستان زهک استان سیستان و بلوچستان خیابان مصلی جنب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع شده است و مجوز این مؤسسه از اداره کل ارشاد اسلامی استان سیستان و و بلوچستان اخذ شده است.

حسن خدری در پایان درخواست کمک مالی از مسئولان این استان کرد و خواستار نگاه ویژه‌ای از جانب مسئولان به مناطق محروم شد و گفت: هزینه‌های جانبی و هزینه مربی باید پرداخته شود، اما مردم توانایی پرداخت هزینه برای شرکت در کلاس را ندارند و ما نیازمند حمایت مالی از جانب مسئولان هستیم.
انتهای پیام

 

captcha