دیدار با خانواده شهید انقلاب اسلامی «فرامرز فلفلیان»
کد خبر: 3725070
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
در برنامه «ستارگان پرفروغ» منطقه 10 محقق می‌شود؛

دیدار با خانواده شهید انقلاب اسلامی «فرامرز فلفلیان»

گروه جهاد و حماسه ــ رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رئیس خانه موزه شهیدان اقبالی در ویژه برنامه ستارگان پرفروغ با خانواده معظم شهید والامقام «فرامرز فلفلیان» دیدار می‌کند.

دیدار با خانواده شهید انقلاب اسلامی «فرامرز فلفلیان»

 

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10؛ در برنامه «ستارگان پر فروغ»، این هفته که ساعت 11سه شنبه پنجم تیرماه در منزل شهید فرامرز فلفلیان‌فینی، برگزار می‌شود؛ محمدرضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه 10؛ با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و از ایشان تجلیل خواهد کرد.
شهید فرامرز فلفلیان فینی در سال 1339 در تهران چشم به جهان گشود. دوران تحصیل را تا مقطع راهنمایی ادامه داد. سپس در اداره ترویج کشاورزی مشغول به کار شد. درجریان مبارزات انقلاب اسلامی فعالیت های مستمری داشت تا اینکه در روز 21 بهمن ماه 1357 هنگام تصرف پادگان باغشاه (پادگان حر) به دست عوامل رژیم به شهادت رسید.
گفتنی است؛ گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه10 به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ براساس فرموده مقام معظم رهبری به «تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا» از اهداف برنامه ستارگان پر فروغ است که هر هفته، سه شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه می‌توانند به نشانی بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعد از چهار راه قلیچ خانی؛ «خانه موزه شهیدان اقبالی» مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 66691546 ارتباط بگیرند.

انتهای پیام

captcha