مرحوم حسنی، شخصیتی بی نظیر در ولایت مداری بود
کد خبر: 3725084
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

مرحوم حسنی، شخصیتی بی نظیر در ولایت مداری بود

گروه فرهنگی - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مرحوم حسنی شخصیتی بسیار ولایت مدار بود، گفت: ایشان فردی کاملا مطیع ولایت بودند.

مرحوم حسنی، شخصیتی بی نظیر در ولایت مداری بود

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین محمد داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی صبح امروز در ششمین محفل خاطره مرحوم حسنی بیان کرد: هرکس بنا به سهم خود می خواهد در ساحت روحانیت، دین و افرادی که در روحانیت در دین داری شجاعت و خدمات ارائه داده اند دِین خود را ادا کند.

وی ادامه داد: نبی مکرم اسلام فرموده اند شرکت در مجلس عالم از هزار صدقه، هزار حج، هزار بار نماز شب خواندن با ارزش تر است و مرحوم حسنی عالم و روحانی بزرگی بودند که شرکت در مراسمات ایشان ثمرات فراوانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین داداش زاده افزود: واقعیت مطلب این است کسانی که آذربایجان را می شناسند مرحوم حسنی را نیز به عنوان یک مجاهد واقعی می شناسند و مجاهد نستوه مجاهدی است که هم علم دارد و از لحاظ عالمی خدمت کرده و هم در ردیف مجاهدین قرار دارد و مجاهدین نیز ایشان را الگوی خود قرار می دهند.

وی با بیان اینکه مرحوم حسنی در حوزه امنیت آذربایجان حرف اول را در استان می زد، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ علمای دین بسیاری در مقابل طاغوت جان فدا کرده اند و ایشان نیز عمر خود را فدای انقلاب نمودندتا ما بتوانیم به راحتی و در امنیت زندگی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: امنیت امروز آذربایجان را مدیون ایثارگری و جهاد شهدا و مجاهدت های خستگی ناپذیر مرحوم حسنی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه شخصیت والای مجاهد نستوه آذربایجان ابعاد مختلفی دارد، گفت: مرحوم حسنی به عنوان فرد شجاع آذربایجان شناخته می شود و
زمانی که از شجاعت ایشان سخن به میان می آید کسی تا بحال همچون شجاعت او نبوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ولایت مداری مرحوم حسنی را از ویژگی های بارز ایشان برشمرد و افزود: ایشان در سخنرانی ها نیز فردی کانلا مطیع ولایت معرفی شده و هر زمان که اعلام جنگ می شد به عنوان مجاهد حضور داشت.

حجت الاسلام والمسلمین داداش زاده افزود: ما باید امروز قدردان شخصیت هایی همچون مرحوم حسنی بوده چرا که در سایه رشادت های ایشان، در پرتو ولایتی منسجم هستیم و تا زمانی که منسجم باشیم دشمنان به ما دست نخواهند یافت.

انتهای پیام

captcha