توزیع بیش از 20 هزار کفش بین نیازمندان خراسان جنوبی
کد خبر: 3725093
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

توزیع بیش از 20 هزار کفش بین نیازمندان خراسان جنوبی

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: توزیع 20 هزار و 200 جفت کفش بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، رضا سلم آبادی، امروز ۳ تیر، در مراسم اهدای ۲0 هزار و ۲۰۰ جفت کفش توسط خیرین به نیازمندان کمیته امداد اظهار کرد: این کفش های اهدایی به همت یکی از بانک های استان و با اولویت مناطق محروم استان بین دانش آموزان مقطع دبستان و دبیرستان توزیع می شود.

توزیع بیش از 20 هزار کفش بین نیازمندان خراسان جنوبی

وی با بیان اینکه اعتبار این کفش های اهدایی یک میلیارد تومان است، افزود: در سال جاری۱۰۱ هزار جفت کفش در پنج استان سیستان، خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان و خراسان جنوبی توسط خیرین توزیع می شود که سهم خراسان جنوبی، ۲۰ هزار و ۲۰۰ جفت کفش است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی ادامه داد: این کفش ها با اولویت مناطق مرزی استان و با کمک ۲۱ دفتر نمایندگی این اداره کل بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند توزیع می شود.

سلم آبادی با بیان اینکه مهمترین مزیت این کفش ها کیفیت بالا و تولید داخلی بودن آن است، تصریح کرد: گاین کفش ها از سایز ۳۱ تا ۴۲ و برای تمامی سنین پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۲۰ هزار دانش آموز نیازمند در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 9۱۰۰ دانش آموز و 1500 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند.

 

انتهای پیام

captcha