برگزاری جشنواره منطقه ‌ای فیلم و عکس آسیب های اجتماعی در خراسان جنوبی
کد خبر: 3725094
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

برگزاری جشنواره منطقه ‌ای فیلم و عکس آسیب های اجتماعی در خراسان جنوبی

گروه اجتماعی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی به عنوان اولین استان جشنواره منطقه ‌ای فیلم و عکس آسیب های اجتماعی را برگزار می کند.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، احمد محبی امروز 3 تیر، در نشست خبری مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با هزینه کرد اعتبارات کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با اصحابه رسانه اظهار کرد: از این حوزه 210 میلیون تومان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای فعالیت در حوزه فضای مجازی و جامعه هدف اختصاص یافته است.

برگزاری جشنواره منطقه ‌ای فیلم و عکس آسیب های اجتماعی در خراسان جنوبی

وی افزود: ماموریت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه اعتیاد در فضای مجازی، طلاق، بزهکاری و خشونت است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: امسال برای اولین بار این امر به این اداره کل واگذار شد اما متاسفانه اعتبارات ما به موقع ابلاغ نشده است.

محبی اظهار کرد: در این حوزه نماهنگ، انیمیشن، فیلم کوتاه، طراحی پوستر و کاریکاتور، موشن گرافیک، اینفوگرافیک تولید می شود که برای عموم بارگذاری می شود.

وی اظهار کرد: خراسان جنوبی تنها استانی است که جشنواره منطقه ‌ای فیلم و عکس آسیب های اجتماعی را برگزار کرده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: در این جشنواره از ظرفیت هنرمندان و سایر استانها و پتانسیل های فرهنگی و هنری استفاده می کنیم.
محبی بیان کرد:

مهران سرپرست، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات این اداره کل در بحث کنترل آسیب اجتماعی، گفت: 105 میلیون تومان در بخش اعتیاد در هیئت‌های ورزشی و 175 میلیون تومان برای نشاط در استانداری هزینه شده است.

وی افزود: این اعتبارات برای ترویج شنا، دو میدانی، ژیمناستیک و آمادگی جسمانی جوانان در شهرستان‌های خراسان جنوبی هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآور شد: سند ورزش و جوانان خراسان جنوبی در حوزه فرهنگی اجتماعی به‌زودی آماده می‌شود و در آن همه موضوعات درباره ورزش و روش هزینه کرد اعتبارات در حوزه آسیب های اجتماعی گنجانده خواهد شد.

 انتهای پیام

captcha