کتاب «آنِ آن (حج)» راهی بازار نشر شد
کد خبر: 3725130
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

کتاب «آنِ آن (حج)» راهی بازار نشر شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ کتاب «آنِ آن (حج)» به قلم علی برادران‌راد، با موضوع شناخت حج، توسط انتشارات پشتیبان منتشر و وارد بازار نشر شد.

کتاب «آنِ آن (حج)» را بخوانید

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، کتاب آنِ آن (حج)، برگرفته از برداشت‌ها، نوشته‌ها و پژوهشی پیرامون حج است. آنچه که این کتاب را متفاوت‌تر از مجموعه‌‌های به چاپ رسیده تاکنون می‌کند، از یک سو قرار گرفتن اندیشه‌‌های لطیف عرفانی با تاریخ اسلام و مکان‌ها بوده و از سوی دیگر با توجه به موقعیت‌‌های مکانی شرح و بسط زندگی افراد و صحابه‌ها جهت تکمیل شناخت مخاطب از فضای و موقعیت آن سرزمین مقدس می‌پردازد. به همنشستن لطیف ابیات و گفتن از زندگی، شما را به سوی زنده بودن و یافتن ترغیب می‌کند.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها در این کتاب در نظر گرفتن و توجه ویژه به شهر مدینه در این سفر است. به‌ طوری که زیارت و شناخت مدینه را در تکمیل شناخت اعمال حج می‌داند و می‌نویسد؛ مدینه نماد زندگی و مکه نماد عشق است. این کتاب گرد آمده از مجموع نوشته‌هایی است که طی سفرهای متعدد از آن دیار گرد آمده است. نویسنده در ابتدای پیشگفتار بیان می‌کند که با هر بار سفر، طرح نوی، می‌افکند و همین امر منجر به تأخیر در نوشتن و تعلل در چاپ آن شده است. این امر باعث غنی شدن کتاب و سرجمع شدن نوشته‌‌های پراکنده پیشین وی شده است. این کتاب در نگاهی نو مخاطب را به جست‌وجوی اندیشدن، یافتن و به معراج رفتن مسافر این مسیر با بینش و درکی به اندازه خویش می‌کند. بنابراین، برای همه کسانی که قصد سفر به حج را دارند توصیه می‌شود توشه‌ای که در این سبد بهم نشسته است را مطالعه کنند.

نسخه چاپی کتاب «آنِ آن حج» در 200 صفحه و به قیمت 20 هزارتومان منتشر شده است. علاقه‌مندان جهت مطالعه نسخه دیجیتال کتاب می‌توانند از طریق نرم‌افزارهای کتابخوان «کتابراه (ketabrah.ir)»و «طاقچه(Taaghche.ir)» اقدام کرده و جهت تهیه نسخه چاپی اثر موصوف به فروشگاه کتاب انتشارات پشتیبان (کتاب‌فروشی دانشجو: خیابان انقلاب، مقابل درب اصلی دانشگاه تهران، پلاک 1254) مراجعه کنند و یا با شماره 86036423-021 تماس بگیرند.

رقیه بقایی
انتهای پیام

captcha