آغاز ثبت‌نام دوره آشنایی و نقد و بررسی فرق و ادیان
کد خبر: 3725149
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

آغاز ثبت‌نام دوره آشنایی و نقد و بررسی فرق و ادیان

گروه حوزه‌های علمیه ــ مدیریت فرق و ادیان معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه از طلاب واجد شرایط (برادران و خواهران) جهت شرکت در دوره آشنایی و نقد و بررسی در یکی از رشته‌های بهائیت، تصوف، وهابیت و اهل حق، ثبت‌نام می‌کند. 

آغاز ثبت نام دوره آشنایی و نقد و بررسی فرق و ادیان

به گزارش ایکنا؛ مدیریت فرق و ادیان معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه از طلاب واجد شرایط (برادران و خواهران) جهت شرکت در دوره آشنایی و نقد و بررسی در یکی از رشته‌های بهائیت، تصوف، وهابیت و اهل حق ثبت نام می‌کند.

ارزیابی تحصیلی پایه ششم حوزه‌های بلند مدت یا گذراندن ۱۵۰ واحد درسی حوزه‌های سفیران هدایت (برادران)؛ اتمام سطح ۲ (خواهران)؛ یک قطعه عکس؛ تصویر شناسنامه از شرایط و مدارک لازم جهت ثبت‎نام اعلام شده است.

مزایای شرکت در این دوره شامل؛ امکان حضور در هجرت بلند مدت؛ امکان شرکت در دوره تکمیلی و پروژه‌های تحقیقاتی؛ امکان عضویت در طرح تبلیغ اینترنتی و تأییدیه اتمام دوره (معادل ۴ واحد درسی) است.

آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در این طرح نیز چهارشنبه ۲۴ تیرماه جاری و شروع دوره: شنبه تیر ۳۰ لغایت سه‌شنبه ۵ مرداد به مدت ۲۴ شب خواهد بود.

زمان برگزاری این دوره نیز ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۳ است و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت غیر حضوری (مجازی) با مراجعه به سایت مبلغان، صفحه دین‌باوران ثبت نام کنند و ثبت نام نهایی پس از احراز شرایط و بررسی اولویت انجام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۰۲۵۳۷۲۵۵۸۹۰ داخلی ۴۶۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha