معرفی کلاس‌های غیرحضوری و مجازی جامعةالقرآن
کد خبر: 3725180
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

معرفی کلاس‌های غیرحضوری و مجازی جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ دوره‌های غیرحضوری و مجازی ویژه بانوان و آقایان از سوی جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) در راستای برپایی دوره‌های حضوری تخصصی و عمومی، دوره‌های غیر‌حضوری ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند همراه با اخذ شهریه برپا می‌کند.
از جمله این دوره‌‌ها، کلاس حفظ مجازی بانوان در پیام‌رسان ایرانی گپ یا سروش است که پنج روز در هفته و یک روز به صورت تلفنی با امکان مباحثه، مشاوره و برنامه‌ریزی هفتگی در گروه، کلاس حفظ تلفنی ویژه آقایان و بانوان به انتخاب متقاضیان طی یک، دو و چهار تماس در هفته است.
همچنین کلاس تفسیر بانوان و آقایان با تدریس داود قاسمی در پیام‌ر‌سان گپ شامل طرح یکساله، دوساله، سه ساله، کلاس تجوید مقدماتی بانوان در پیام‌رسان ایرانی گپ یا سروش طی بازه زمانی دو تا سه ماه شامل دو تا سه جلسه در هفته و کلاس تجوید تکمیلی بانوان در پیام‌رسان گپ یا سروش به مدت 20 جلسه ویژه افرادی که تجوید تئوری می‌دانند، برگزار می‌شود.
کلاس ترتیل ویژه بانوان در پیام‌رسان گپ یا سروش شامل دو تا سه جلسه در هفته از دیگر دوره‌های مجازی درنظر گرفته شده برای متقاضیان اقا و بانوی علاقه‌مند است.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پیام‌رسان ایرانی سروش به کانال همیار حفظ قرآن کریم به نشانی hefzqurannajafi@ مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha