تمدید مهلت پذیرش آثار جشنواره آواها و نواهای رضوی/حضور بیش از یکصد اثر در بخش‌های رقابتی
کد خبر: 3725187
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

تمدید مهلت پذیرش آثار جشنواره آواها و نواهای رضوی/حضور بیش از یکصد اثر در بخش‌های رقابتی

گروه هنر ــ معاون هنری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، از تمدید مهلت پذیرش آثار توسط دبیرخانه سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی تا پنجم تیرماه خبر داد.

تمدید مهلت  پذیرش آثار جشنواره آواها و نواهای رضوی/حضور بیش از یکصد اثر در بخش‌های رقابتی

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(ع)، محمدحسین اسماعیلی؛ معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از تمدید مهلت پذیرش آثار توسط دبیرخانه جشنواره آواها و نواهای رضوی این استان تا پنجم‌تیر خبرداد و گفت: با توجه به استقبال بی‌نظیر هنرمندان حوزه موسیقی جهت شرکت در جشنواره ، این زمان تمدید شده است.

وی افزود: با توجه به بازخوردهای مثبت برگزاری دو دوره گذشته این جشنواره و همچنین برخورداری استان تهران از ظرفیت‌ها و استعدادهای هنری و پتانسیل‌های بالقوه آن در حوزه موسیقی، سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی تاکنون با استقبال چشمگیر و حضور حداکثری هنرمندان این عرصه از اقصی نقاط کشور مواجه شده است.

مدیر اجرایی سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی در خصوص ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نیز گفت: تاکنون بیش از یکصد اثر در بخش‌های مختلف رقابتی و غیررقابتی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: دبیرخانه سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی از آبان‌ماه سال گذشته آغاز به کار کرده است و آثار ارسالی متقاضیان را به صورت منظم و طبقه‌بندی شده جمع‌آوری نموده است.

یادآور می‌شود، استان تهران در ایام دهه کرامت و میلاد مسعود امام‌رضا(ع) و حضرت معصومه (س) میزبان برگزاری سومین جشنواره آواها و نواهای رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) خواهد بود.

انتهای پیام

captcha