آغاز ثبت‌نام طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کرمانشاه
کد خبر: 3725195
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

آغاز ثبت‌نام طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کرمانشاه

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کرمانشاه

حجت‌الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: ثبت‌نام طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان آغاز شد.
وی افزود: این طرح به منظور بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و امکانات بقاع و تقویت بنیه دینی و معنوی جوانان اجرا می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه به برگزاری جلسه ستاد استانی نشاط معنوی اشاره و اظهار کرد: قصد داریم تا برای اولین بار با دعوت از تمامی ارگان‌ها و نهادهای مرتبط با اوقات فراغت در راستای استفاده بهتر از این زمان برنامه‌ریزی کنیم.
حجت‌الاسلام توسلی به برگزاری اردوهای یک‌روزه در قالب این طرح اشاره کرد و گفت: اردوهایی را در امامزادگان شاخص استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و قصد داریم تا تمام امکانات را در اختیار ارگان‌ها و نهادهای مرتبط با اوقات فراغت قرار دهیم تا جوانان یک‌روز در فضای معنوی، آموزشی و تفریحی قرار بگیرند.
وی با مهم توصیف کردن چگونگی گذران اوقات فراغت جوانان، افزود: باید برنامه اوقات فراغت جوانان برنامه‌ریزی شده باشد چرا که هدف از اجرای این طرح غنی‌سازی اوقات فراغت است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه درپایان اظهار کرد: این طرح در 12 بقعه به عنوان محور در کنگاور، هرسین، کرمانشاه، بیستون، سرپل‌ذهاب اسلام‌آبادغرب و پاوه آغاز شده است.
انتهای پیام

captcha