هنرمندان با خلق آثار هنری زندگی شهدا را ترسیم کنند
کد خبر: 3725300
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

هنرمندان با خلق آثار هنری زندگی شهدا را ترسیم کنند

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم برقراری ارتباط نسل جوان با مقوله‌های ارزشمندی چون ایثار و شهادت، ادامه داد: این مقوله‌های ارزشمند باید به نسل جوان و آینده منتقل شود و در جامعه گسترش یابد و این مسئله مهم، رسالت خطیر هنرمندان است که باید به آن توجه کنند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، محمدمحمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، امروز چهارم تیرماه در مراسم رونمایی از مستند شهید مدافع حرم اسماعیل کریمی با عنوان «اسماعیل ترک»، با تاکید بر لزوم برقراری ارتباط نسل جوان با مقوله‌های ارزشمندی چون ایثار و شهادت، ادامه داد: این مقوله‌های ارزشمند باید به نسل جوان و آینده منتقل شود و در جامعه گسترش یابد و این مسئله مهم، رسالت خطیر هنرمندان است که باید به آن توجه کنند.

هنرمندان با خلق آثار هنری زندگی شهدا را ترسیم کنند

وی، اظهار کرد: شهدا با استقبال از شهادت در مسیر زندگی خویش آفرینش‌گر مرحله ‎ تکامل بودند.
محمدپور، اضافه کرد: هنرمندی شهدا این بوده که با شهادت خود ضامن امنیت جامعه شده و کشورمان را از تهدیدات مختلف دشمنان مصون نگه داشتند و این هنر مردانی است که یک شبه ره صد ساله را پیمودند .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر این‌که «شهادت هنر مردان خداست» گفت: شهدای مدافع حرم مصداق این عبارت ارزشمند هستند، چراکه هنرمندانه در برابر هجمه سلطه‌گران ایستادند.
محمدپور اظهار کرد: باید هنرمندان با خلق آثار هنری چگونگی زندگی، نحوه رشد و بالندگی و دشواری‌های زندگی شهدا را ترسیم کنند تا مردم بدانند که چه الگوهای برتری را داشتیم و امروز تداوم مسیر آن‌ها موجب عزت و سربلندی است.
انتهای پیام

captcha