اولین نشست سال 97کارشناسان اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری برگزارشد
کد خبر: 3725411
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷

اولین نشست سال 97کارشناسان اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری برگزارشد

گروه فعالیت های قرآنی- سرپرست اداره امور قرآنی استان گفت: اولین نشست سال 97 با حضور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان و کارشناسان قرآنی شهرستان ها، صبح امروز دوشنبه 4 تیر در این اداره برگزار شد.

اولین نشست سال 97کارشناسان اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری برگزارشد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری محسن تقی پور با اعلام این خبر افزود: در این جلسه که صبح امروز دوشنبه 4 تیر در اداره امور قرآنی استان برگزار شد، کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان به بیان مهمترین دغدغه ها و مسائل قرآنی شهرستان خود پرداختند.
وی ادامه داد: به توفیق الهی در چند سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه فعالیت های قرآنی در سطح استان صورت گرفته است و امید داریم با تلاش و یاری مسئولین استان شاهد پیشرفتهای بهتری باشیم.
تقی پور در ادامه با تشریح برنامه های قرآنی تابستان 97 این اداره افزود: دو کارگاه سبک زندگی قرآنی روز پنجشنبه 7 تیر با همکاری اداره تبلیغات اسلامی بروجن و موسسه قرآن و عترت بنت الحسین شهرکرد به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه با حضور اساتید برجسته کشوری در شهرکرد و بلداجی برگزار می شود.
وی در ادامه با بیان این که استان‌های چهار محال و بختیاری، اصفهان، کرمان و یزد امسال در منطقه استان های مرکز کشور طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور قرار دارند، افزود: این اردو از روز چهارشنبه دهم مرداد با حضور 31 استعداد قرآنی از استان در این اردو شروع می شود و در روز دوشنبه 14 مرداد نیز خاتمه می یابد.
سرپرست اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات چهار محال و بختیاری در ادامه با بیان این که این استعدادهای قرآنی در رده سنی 13 تا 18 سال هستند، تصریح کرد: اردوی استعدادهای قرآنی با حضور قاریان نوجوان از سراسر استان از طریق معرفی نفرات اول تا سوم مسابقات دانش آموزی اداره کل آموزش پرورش استان در یزد برگزار می شود.
وی رویکرد اداره امور قرآنی را در سال جاری بر واگذاری فعالیت های قرآنی به موسسات عنوان و ابراز کرد: واگذاری فعالیت ها به موسسات را خیلی جدی گرفته ایم و در این راستا بیشتر فعالیت ها در موسسات اجرا می شود.
تقی پور ادامه داد: آموزش مربیان توانمند قرآنی، بازدید و ارزیابی موسسات و مراکز قرآنی، برگزاری دوره تربیت داورعمومی مسابقات قرآن کریم، تکمیل پرونده های موسسات و تدوین دفترچه اطلاع رسانی کلاس های آموزشی مراکز قرآنی از دیگر برنامه های است که این اداره برای تابستان امسال در دستور کار خود دارد.

انتهای متن

captcha