اعلام فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3725449
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
حجت‌الاسلام کریمی خبر داد:

اعلام فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در چهارمحال و بختیاری

گروه معارف - مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان « شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» در این استان خبر داد.

اعلام فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال گفت: شیوه‌های انس کودکان با نماز در مهد‌های کودک، مهارت‌های دعوت به نماز در مدارس و دانشگاه‌ها، راه‌های دعوت به نماز در خانواده، روش‌های دعوت همسالان به نماز، راه‌های دعوت در فضای مجازی و رسانه، شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در ادارات (مدیران و کارکنان)، روش‌ها و مهارت‌های مبلغین و روحانیون در دعوت به نماز از موضوعات اعلام شده اجلاس هستند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های «ایده‌ها و تجربیات موفق»، «آثار ادبی و هنری» کتاب، مقاله، شعر، رمان، قصه و خاطره، فیلمنامه، نمایشنامه، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن‌گرافی، طرح‌های گرافیکی (پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله)، «محصولات نرم‌افزاری و سخت افزاری کمک آموزشی» بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی ارائه دهند.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به اینکه 30 مهر ماه سال جاری آخرین مهلت شرکت در این فراخوان است، بیان کرد: علاقه‌مندان از ۱۵ تیر ماه جاری می‌توانند از طریق سامانه www.qunoot.ir یا صندوق پستی1417743181 آثار خود را ارسال کنند آثار کتاب و محصولات با حجم بالای ۲۵ مگابایت بعد از اخذ کد ثبت‌نام از سامانه صرفاً به صورت پستی مورد پذیرش است.

وی خاطرنشان کرد: زمان اعلام نتایج 20 آبان‌ماه از طریق سایت‌های www.namaz.ir و www.qunoot.ir است که به 110 نفر از برگزیدگان فراخوان هدایایی تقدیم خواهد شد که به هشت نفر از افراد برگزیده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و انگشتری متبرک مقام معظم رهبری، 32 نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 70 نفر تفسیر یک جلدی قرآن کریم و کارت هدیه نقدی اهدا خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به اینکه علاقه‌مندا‌ن برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۹۹۵۸۸۳ – ۸۸۹۹۵۸۷۸ -021تماس بگیرند، یادآور شد: به تمامی افراد شرکت کننده، گواهی حضور در فراخوان اعطا خواهد شد.

captcha