نگاهی به عملکرد ترم بهار مؤسسه «تالیات ذکر»
کد خبر: 3725541
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

نگاهی به عملکرد ترم بهار مؤسسه «تالیات ذکر»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مؤسسه تالیات ذکر در فصل بهار برنامه‌های متنوع قرآنی ـ فرهنگی را اجرا کرد که طی گزارشی ارائه می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تالیات ذکر در فصل بهار 97 فعالیت‌های گسترده‌ای را اجرا کرده است که می‌توان به برگزاری دوره مدیریت برای مدیران سمن‌ها اشاره کرد که با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر و اداره آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد.
این دوره در 20 ساعت آموزشی با حضور 30 مؤسسه استانی با حضور حسین سیلانی برگزار شد که بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت و در پایان به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر اهدا شد.
همچنین این مؤسسه که به عنوان مجری برگزاری طرح ملی تلاوت در خراسان جنوبی است، از 50 نفر نوجوان علاقه‌مند در مرحله مقدماتی ثبت نام کرده است و پس از ارزیابی نوجوانان، دوره آموزشی این طرح از ابتدای مهرماه آغاز می‌شود.

نگاهی به فعالیت‌های فرهنگی قرآنی مؤسسه تالیات ذکر
یکی دیگر از فعالیت‌هایی که از سوی مؤسسه در حال برنامه‌ریزی است، می‌توان به تکمیل مقدمات اجرای کاروان نمادین نینوا با محوریت عترت با همکاری هیئت محبان‌الزهرا(س) بیرجند اشاره کرد که برای ایام محرم‌الحرام اجرا خواهد شد. مقدمات این کاروان طراحی شده است و دیگر مراحل عملیاتی و اجرایی نیز در حال شکل‌گیری است.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تالیات ذکر در استان خراسان جنوبی، میدان شهداء ساختمان هیأت محبان‌الزهرا(س) واقع شده است.
انتهای پیام

captcha