تجلیل از مادران شهيد در سالروز تولد فرزند شهیدشان
کد خبر: 3725805
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

تجلیل از مادران شهيد در سالروز تولد فرزند شهیدشان

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با سالروز تولد شهیدان «احمد فرجی و احمد خرمی‌شاد» در ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» فرهنگ‌سرای گلستان از خانواده این شهیدان تجلیل می‌کند.

مادران شهيد در سالروز تولد فرزند شهیدشان تجليل می‌شوند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، «در کوی نیکنامان» عنوان برنامه‌ای است که به میزبانی فرهنگ‌سرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و شهدا، ترویج باورهای دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» صبح روز پنج‌شنبه، هفتم تیرماه، ساعت 7:30 با حضور خانواده معظم شهدا برپا می‌شود و همراه با قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا و مرثیه‌خوانی و روضه‌خوانی ذاکر اهل بیت(ع) از خانواده معظم شهید «احمد فرجی» متولد تیرماه 1341 تهران و «احمد خرمی‌شاد» متولد تیرماه 1343 تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

«احمد فرجی» در 22 فروردین‌ماه 1362 در فکه و عملیات خیبر و «احمد خرمی‌شاد» در اسفند‌ماه 1363 در شرق دجله عراق و عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

سعیده انصاری
انتهای پیام

captcha