انتشار فراخون بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز
کد خبر: 3725811
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

انتشار فراخون بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز

گروه فرهنگی- بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» منتشر شد.

انتشار فراخون بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز

به گزارش ایکنا از همدان، موضوعات بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز، «شیوه‌های انس کودکان با نماز در مهدهای کودک، مهارت‌های دعوت به نماز در مدارس و دانشگاه‌ها، راه‌های دعوت به نماز در خانواده، روش‌های دعوت، همسالان به نماز، راه‌های دعوت به نماز در فضای مجازی و رسانه، شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در ادارات و روش‌ها و مهارت‌های مبلغین و روحانیون در دعوت به نماز» است.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را در سه قالب «ایده‌ها و تجربیات موفق»،«آثار ادبی و هنری» شامل کتاب، مقاله، شعر، رمان، قصه و خاطره فیلم نامه، نمایش نامه، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن گرافی طرح‌های گرافیگی( پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله و «محصولات نرم افزاری و سخت افزاری کمک آموزشی» همچون بازی و سرگرمی فرهنگی و آموزشی ارائه دهند.
علاقمندان جهت اطلاع از شرایط شرکت، پذیرش آثار و شرایط عمومی و اختصاصی از طریق پورتال و کانال‌های اعلام شده در بخش راه های ارتباطی اقدام کنند، مهلت شرکت در فراخوان ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۷ و ثبت نام و ارسال از تاریخ ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۷ از طریق سامانه www.qunoot.ir یا صندوق پستی: ۱۴۱۷۷۴۳۱۸۱ انجام می‌شود.
دریافت آثار کتاب و محصولات با حجم بالای ۲۵ مگابایت بعد از اخذ کدثبت نام از سامانه صرفا بصورت پستی مورد پذیرش می‌باشد، زمان اعلام نتایج نیز ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۷ از طریق سایت‌های www.namaz.ir و www.qunoot.ir است.
به ۱۱۰ نفر از برگزیده فراخوان هدایایی به شرح ذیل تقدیم خواهد شد: 8 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و انگشتری متبرک مقام معظم رهبری، ۳۲ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۷۰ تفسیر یک جلدی قرآن کریم و کارت هدیه نقدی جوایز این دور از اجلاس سراسری نماز است گفتنی است به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور در فراخوان اعطاء خواهد شد.
راه‌های ارتباطی با دبیرخانه اجلاس نیز به شرح ذیل است؛ شماره‌های تماس: ۸۸۹۹۵۸۸۳ – ۸۸۹۹۵۸۷۸ – ۰۲۱ سامانه پیام پیام کوتاه: ۳۰۰۰۸۶۲۸ پایگاه اطلاع رسانی: www.namaz.ir سایت قنوت: www.qunoot.ir کانال در پیام رسان سروش: https://sapp.ir/ejlas27 کانال در پیام رسان ایتا: http://eitaa.com/ejlas27
انتهای پیام

captcha