افتتاحیه طرح «قرآن؛ کتاب زندگی، ۱۴۵۲» برگزار می‌شود
کد خبر: 3725833
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

افتتاحیه طرح «قرآن؛ کتاب زندگی، ۱۴۵۲» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ افتتاحیه طرح فراگیر «قرآن؛ کتاب زندگی ۱۴۵۲» روز شنبه، نهم تیرماه طی برنامه‌ای زنده در استودیوی پخش رادیو قرآن برگزار می‌شود.

افتتاحیه «طرح فراگیر قرآن، کتاب زندگی ۱۴۵۲» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ طرح فراگیر «قرآن؛ کتاب زندگی ۱۴۵۲» برنامه‌ایست که از ۹ تیرماه امسال با محوریت حفظ جزء سی‌ام به روی آنتن این رادیو می‌رود.
این برنامه ۱۶ سوره پایانی را از سوره ناس تا زلزال هدف قرار می‌دهد و سعیش بر این است که مخاطبان، این سوره‌ها را در فصل تابستان حفظ کنند. برنامه قرآن، کتاب زندگی از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ به روی آنتن می‌رود و دو گروه برنامه‌ساز این برنامه را به مخاطبان و شنوندگان ارائه می‌دهند.
پس از آنکه رادیو قرآن ۲۴ ساعته شد، یکی از محورهایش در تابستان این بود که اینگونه برنامه‌ها را داشته باشد که از جمله آن طرح «آیه‌های زندگی» بود که ادامه یافت و امروزه با عنوان «قرآن؛ کتاب زندگی» در تابستان ارائه می‌‌شود.
در این ویژه‌برنامه طی آیتمی ترجمه قرآن توسط مسعود وکیل ارائه و در بخشی دیگر موضوعات سوره‌های جزء سی‌ام قرآن کریم توسط کارشناسان مربوطه بیان می‌شود. به عبارت دیگر در طول برنامه، علاوه بر حفظ آیات، تفسیر و ترجمه آیات نیز بررسی می‌شود.

انتهای پیام

captcha