ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت در دیواندره آغاز شد
کد خبر: 3725956
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت در دیواندره آغاز شد

گروه اجتماعی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت و فعالیت‌های تابستانی ویژه جوانان و نوجوانان در مجتمع فرهنگی هنری دیواندره خبر داد.

عثمان سهرابی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: خانه فرهنگ مجتمع فرهنگی هنری دیواندره با همکاری انجمن‌های فرهنگی هنری این شهرستان کلاس‌های تابستانه ویژه جوانان و نوجوانان را در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌کند.
وی از آغاز ثبت نام در این کلاس‌ها خبر داد و عنوان کرد: ثبت نام کلاس‌های فرهنگی هنری از اول تیر و همزمان با آغاز فصل تابستان در خانه فرهنگ دیواندره آغاز شده است.
سهرابی به عناوین این کلاس‌ها اشاره کرد و افزود: کلاس‌های در رشته‌های عکاسی، سفالگری، طراحی و نقاشی، موسیقی، شعرخوانی و نقد و بررسی، آموزش خوشنویس، بازیگری و کارگاه داستان نویسی توسط انجمن‌های هنرهای تجسمی، خوشنویسی، موسیقی، نمایش و ادبی شهرستان دیواندره برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره، حفظ و اشاعه فرهنگ والای ایرانی و بومی، ایجاد فضای خلاقانه هنری، شور و نشاط و پرکردن اوقات فراغت جوانان را از جمله اهداف برگزاری کلاس‌های تابستانه برشمرد.
وی یادآور شد: علاقه مندان به شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۱۹ با مراجعه به خانه فرهنگ مجتمع فرهنگی هنری دیواندره واقع در فاز ۲ شهرک اوباتو انتهای خیابان شیخ شلتوت در این کلاس‌ها ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۸۷۲۲۶۶۰ و یا ۳۸۷۲۴۹۹۰ تماس بگیرند.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۸
0
0
من میخوام بازیگر شوم در فیلم من میخواهم از جایی شروع کنم که در آینده بازیگر معروفی شوم.
captcha