برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن شرکت آبفار لرستان/معرفی منتخبان
کد خبر: 3726029
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن شرکت آبفار لرستان/معرفی منتخبان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آبفار لرستان از برگزاری مرحله شرکتی دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت نیرو ویژه همکاران و همسران همکار هم‌زمان با سایر شرکت‌های صنعت آب و برق، در ستاد این شرکت خبر داد.

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن شرکت آبفار لرستان

محسن الوندی، مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آبفار لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهارکرد: در این دوره از مسابقات که در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و دو رده بانوان و آقایان و در رشته‌های مفاهیم و زبان‌آموزی بهiصورت مشترک بین آقایان و بانوان برگزار شد، ۲۲ نفر از برادران و ۱۹ نفر از خواهران در پنج رشته قرآنی با هم به رقابت پرداختند.
وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را انتخاب نفرات برتر هر رشته برای حضور در مرحله استانی عنوان کرد و افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات در رقابت‌های قرآنی ویژه کارکنان و همسران شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان حضور خواهند یافت.
الوندی تصریح کرد: تعداد سه نفر از داوطلبین در رشته تحقیق موضوعی و دو نفر از فرزندان دانشجوی همکار نیز در رشته قرائت تحقیق ثبت نام کرده‌اند که با توجه به دستورالعمل ابلاغی وزارت نیرو، داوطلبین رشته تحقیق موضوعی و فرزندان دانشجوی همکار در مرحله بعدی استانی به رقابت خواهند پرداخت.

معرفی منتخبان مرحله شرکتی مسابقات قرآن شرکت آبفار لرستان

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آبفار استان لرستان با بیان این‎که در این مرحله ۲۲ نفر ازآقایان و ۱۹ نفر از بانوان در پنج رشته قرآنی با هم به رقابت پرداختند، اظهارکرد: در رشته قرائت تحقیق آقایان اردشیر زارعی و در رشته قرائت ترتیل آقایان سیدپویا حمیدی رتبه برتر را کسب کرد این در حالی‌است که در رشته حفظ برادران حمید حاجی‌بنده از ازنا و در رشت ه قرائت ترتیل خواهران نوری حشمت‌آبادی حائز رتبه برتر شد
وی تصریح کرد: در رشته مفاهیم با امتیاز مشترک بین آقایان و بانوان، خانم آدینه‌وند از کوهدشت رتبه برتر را کسب کرد، کمااینکه در رشته زبان‌آموزی امتیاز مشترک بینآقایان و بانوان نیز خانم شاهسواری موفق به کسب رتبه برتر شد.
الوندی اضافه کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها که با حضور چهار داور قرآنی استان از جمله عزت‌الله گوشه‌ای و سیدعباس پورهاشمیان برگزار شد، علاوه‌بر اهدا جوایز به نفرات برتر از همه شرکت‌کنندگان نیز با تقدیم هدایایی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام

captcha