دغدغه امروز کشور اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی نیست
کد خبر: 3726234
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

دغدغه امروز کشور اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی نیست

گروه سیاسی- امام جمعه کرج گفت: دغدغه امروز کشور اصلاح‌طلبی و اصولگرایی نیست، آنچه مهم است انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

دغدغه امروز کشور اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی نیست

به گزارش ایکنا از البرز، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، هشتم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به قدرت انقلاب اسلامی ایران در منطقه، اظهارکرد: انقلاب اسلامی بساط سلطه‌گری کشورهای استکباری را جمع کرده و همه دنیا را تحت تاثیر قرارداده است.
وی افزود: دشمنان هیچگاه توان دیدن قدرت انقلاب اسلامی را نداشته و ندارند و برای ضربه زدن به انقلاب تقسیم کار کرده‌اند.
این مسئول بیان کرد: دشمنان 40 سال است که با نقشه های مختلف به دنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند اما همیشه در این راه شکست خورده و چیزی جز خفت نصیبشان نشده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه دشمن‌شناسی نیاز مردم و مسئولان است، تصریح کرد: موضوع اصلاح‌طلب و اصولگرا امروز مطرح نیست، آنچه که مهم است، انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.
حسینی همدانی ادامه داد: امروز کشور به بصیرت انقلابی و رصد فعالیت دشمنان برای مقابله با دسیسه‌ها نیاز دارد، اینکه عده‌ای ساده لوح دنیازده و رفاه طلب درصدد تحریک مردم هستند خیال باطلی است و باید بدانند پذیرش نظام سلطه برای هیچ کس رفاه ایجاد نمیکند.
امام جمعه کرج گفت: دشمنان بدانند ملت ایران در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان به ویژه جنگ اقتصادی کوتاه نمی آید و با مدیریت انقلابی و حرکت جهادی در این میدان نیز پیروز می‌شوند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در ادامه بر ضرورت عملیاتی کردن راهبردهای رهبری تاکید کرد و افزود: شیاطین در این زمینه سنگ‌اندازی می‌کنند و بهتر است ستادی برای پیگیری و اجرایی شدن دستورات رهبری تشکیل شود.
نماینده ولی‌فقیه در البرز ابرازکرد: محور اتحاد باید منویات و بیانات رهبری باشد و در این راه مراقب شیطنت برخی بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار کرد: این شخصیت گرانقدر وجود سه امام بزرگوار را درک و احادیث فراوانی از آن‌ها را روایت می‌کند.
امام‌جمعه کرج با اشاره به خدمات شایان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به دین، افزود: دوران حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دوران سخت و تلخی برای شیعیان بود.
انتهای پیام./

captcha