آماده‌سازی کودکان با استانداردهای تربیتی قرآنی
کد خبر: 3726353
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
در مهد فرهنگ‌سرای قرآن روی می‌دهد؛

آماده‌سازی کودکان با استانداردهای تربیتی قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ آماده‌‌سازی کامل کودکان مطابق با استانداردهای آموزشی و تربیتی قرآنی از برنامه‌های سالانه مهد قرآن و مرکز پیش‌دبستانی فرهنگ‌سرای قرآن است.

به گزارش ایکنا؛ ثبت نام کلاس‌های مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن از روز ۱۸ فروردین‌ماه سال ۹۷ آغاز شده و درحالی‌که قرار بود تا روز ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز ادامه داشته باشد، تا پایان مردادماه تمدید شده است.
آماده‌سازی کامل کودکان مطابق با استانداردهای آموزشی و تربیتی قرآنی از برنامه‌های سالانه مهد قرآن و مرکز پیش‌دبستانی فرهنگ‌سرای قرآن است که در این مرکز قرآنی، علاوه بر آماده‌سازی قرآن‌آموزان، آموزش مفاهیم ریاضی و اعداد، علوم و مفاهیم دین و قرآن همراه با شعر و قصه، نقاشی، کاردستی و کلاژ انجام می‌شود.
همچنین، بنابر تصمیماتی که در این زمینه اتخاذ شده است، ثبت نام از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در مرکز پیش‌دبستانی فرهنگ‌سرای قرآن به صورت رایگان خواهد بود.
دارا بودن کارت واکسیناسیون، کپی شناسنامه پدر، مادر و فرزند از جمله شرایط ثبت نام جهت آموزش‌های مقطع پیش‌دبستانی است. علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به فرهنگ‌سرای قرآن واقع در تهران، خیابان قزوین، نرسیده به میدان آذری مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۵۵۷۸۹۹۰۴-۵۵۷۷۵۱۴۱-۳ و ۰۹۱۰۶۷۵۳۱۱۸ تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران، هم‌اکنون مجموعه مهد و پیش‌دبستانی قرآن فرهنگسرای قرآن به نشانی تهران، خیابان قزوین، نرسیده به میدان آذری؛ مهد و پیش‌دبستانی قرآنی فاطر، به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن و مهد قرآن شهربانو به نشانی ابتدای یادگار امام(ره)، نبش خیابان دستغیب، مجموعه شهربانو را تحت پوشش دارد که علاقه‌مندان نیز برای ثبت نام در کلاس‌های مختلف قرآنی می‌توانند به نشانی مجموعه‌های ذکر شده مراجعه کنند.

آماده‌سازی کودکان با استانداردهای تربیتی قرآنی در مهد و پبش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن

انتهای پیام

captcha