دومین کارگاه سبک زندگی قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3726407
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

دومین کارگاه سبک زندگی قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه فعالیت های قرآنی- سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری 2 کارگاه سبک زندگی قرآنی با حضور 100 نفر در شهرکرد و بلداجی باهدف توسعه و ترویج سبک زندگی قرآنی خبر داد.

دومین کارگاه سبک زندگی قرآنی در  چهارمحال و بختیاری برگزارشد

محسن تقی پورسرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: دومین دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی با حضورحمید رضا سلمانیان ومهدی شکری از مدرسان مجرب و متخصص آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن الکریم کشور برگزار شد.
تقی پور افزود: این دوره، با حضور 100 نفر از مدیران و مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستای، فعلان قرآنی و جمعی از طلاب خواهر برگزار شد.
وی ادامه داد: این کارگاه آموزشی پنجشنبه 7 تیر در موسسه بنت الحسین شهرکرد، در نوبت صبح از ساعت 8 الی 12 با حضور مهدی شکری و در نوبت عصر از ساعت 14 الی 17 با حضور حمید رضا سلمانیان و در خانه قرآن شهری محبان کوثر بلداجی از ساعت 8 صبح الی 12 با حضور حمید رضاسلمانیان و در نوبت عصر از ساعت 14 الی 17 با حضور مهدی شکری در قالب دو کلاس 50 نفرِ برگزارشد.
تقی پور بیان کرد: دومین دوره از سبک زندگی قرآنی در استان با توجه به استقبال خواهران در دوره اول این کارگاه در سال های گذشته ویژه خواهران نام نویسی و اجرا شد.
حمید رضا سلمانیان، یکی از مدرسان این دوره آموزشی، سبک زندگی قرآنی را از مهم‌ترین مباحث این کارگاه‌ها اعلام کرد و گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ایجاد حیات طیبه قرآنی است و جمع جان‌های، به حیات طیبه رسیده جامعه قرآنی را جلا می‌دهد.
وی موانع و مقتضیات ایجاد این حیات طیبه، با تکیه‌بر آموزه‌های قرآن و عترت را خدمت شرکت‌کنندگان ارائه داد.
مهدی شکری از دیگر مدرسان این دوره آموزشی نیز با اشاره به وجود مشکلات مختلف در دنیا، تاکید کرد: مهمترین عاملی که در مشکلات امروزه دخیل بوده، فاصله گرفتن از آموزه‌های قرآنی است که راه نجات آن را بازگشت به قرآن است.
وی تاکید کرد: انسان‌هایی از پند پذیری قرآن برخوردار می‌شوند که اهل تقوا باشند و در ادامه با توجه به 113 نکته اخلاقی در خطبه متقین این خطبه را بهترین الگو برای سبک زندگی قرآنی و اسلامی دانست .

انتهای پیام

 

captcha