پرداخت ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان زکات فطره در زنجان
کد خبر: 3726557
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

پرداخت ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان زکات فطره در زنجان

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مردم مؤمن و روزه‌دار استان زنجان امسال تاکنون ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان زکات فطره پرداخت کردند.

به گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران استان با اعلام اینکه 3 میلیارد و 400 میلیون تومان زکات فطره در این استان جمع‌آوری‌شده است، گفت: زکات فطره جمع‌آوری‌شده امسال نسبت به کل سال گذشته بیش از 15 درصد رشد داشته است.

وی این افزایش را نتیجه اعتماد بالای مردم نسبت به عملکرد کمیته امداد استان زنجان برشمرد و افزود: از مجموع زکات فطره جمع آوری شده 2 میلیارد 956 میلیون تومان فطریه، 93 میلیون تومان فطریه سادات و 153 میلیون تومان کفارات مردم روزه‌دار و مؤمن این استان بوده که از صندوق‌های شورای زکات این استان شمارش‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: تمامی فطریه جمع‌آوری‌ شده بر اساس نیازسنجی احصاء شده از خانوارهای نیازمند مددجو و غیر  مددجو و واگذاری امور به مساجد در اسرع وقت با حفظ کرامت انسانی  توزیع ، یا بحساب آنها واریز شد.

صفری  با تأکید بر اینکه مبالغ جمع‌آوری‌شده فطریه در میان نیازمندان هر شهر و منطقه توزیع‌ شده است، یادآور شد: همزمان با برگزاری عید سعید فطر 1314 پایگاه‌ کمیته امداد این استان زکات فطره روزه‌داران را جمع‌آوری کردرکه همچنان پرداخت زکات فطره به امداد ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha