اعزام دانشجویان اردبیلی به ضیافت رضوی
کد خبر: 3726652
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

اعزام دانشجویان اردبیلی به ضیافت رضوی

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل از اعزام 100 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های این استان جهت شرکت در طرح «ضیافت رضوی» خبر داد.

اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل به ضیافت رضوی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در نشست صمیمی مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان اردبیل و رؤسای دانشگاه‌ها از اعزام 100 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل به ضیافت رضوی خبر داد و گفت: این دوره ویژه فعالان دانشجوی انقلابی اعم از دبیران تشکل‌ها، کانون‌ها و فعالان شورای مرکزی آنها با ماهیت آموزشی و معرفتی به‌صورت متمرکز در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مدت زمان برگزاری این اردوی آموزشی، عنوان کرد: مدت زمان این دوره آموزشی، پنج روز و در نیمه اول شهریورماه در دو گروه آقایان و بانوان برگزار می‌شود که دانشجویان اعزامی در محل‌های اسکان مجزا از برنامه‌های اردو استفاده خواهند کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به نحوه ثبت نام دانشجویان انقلابی در این دوره ضیافت رضوی، اظهار کرد: ضروری است دانشجویان پیش از آغاز دوره آموزشی، دوره مختصری از دروس آموزش مجازی دانشگاهیان را به‌عنوان پیش‌نیاز و مقدمات ضروری شرکت در این اردو را بگذرانند.

حجت‌الاسلام حسنی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه‌ها پرداخت و گفت: ضیافت اندیشه اساتید یک سرمایه‌‌گذاری فرهنگی است.

بهزاد زارع
انتهای پیام

captcha