کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن
کد خبر: 3726656
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ محسن قاسمی در دویست و هشتاد و هشتمین کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س) به تلاوت آیات 11 تا 27 از سوره مبارکه روم خواهد پرداخت.

کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن

به گزارش ایکنا؛ کرسی‌های تلاوت قرآن این هفته شورای عالی قرآن برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، دوشنبه 11 تیر‌ماه 97، محسن قاسمی در دویست و هشتاد و هشتمین کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س) به تلاوت آیات 11 تا 27 از سوره مبارکه روم خواهد پرداخت.
در صد و یکمین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب، پنجشنبه 14 تیرماه 97 در مسجد جامع لویزان، حبیب صداقت آیات 196 تا 202 از سوره مبارکه بقره را تلاوت می‌کند.
همچنین یکشنبه، 10 تیر‌ماه 96، حسین رستمی در بیست و یکمین کرسی تلاوت موعد ظهر که با همکاری خبرگزاری تسنیم در سالن اجتماعات باشگاه خبرنگاران پویا به نشانی خیابان جمالزاده شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، کوچه شیرزاد، پلاک 12 برگزار خواهد شد، به تلاوت سوره مبارکه نور، آیات 34 تا 42، خواهد پرداخت. فیلم کامل این تلاوت از سایت خبرگزاری تسنیم قابل مشاهده و دریافت است.
یادآور می‌شود، شورای عالی قرآن در حال حاضر به‌صورت هفتگی روزهای دوشنبه در حسینیه الزهرا(س) مجتمع امام خمینی(ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان، جمعه‌ صبح‌ها در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و یک هفته در میان روزهای یکشنبه در محل خبرگزاری تسنیم و همچنین به‌صورت ماهانه در مراکز استان‌های کشور کرسی‌های تلاوت اذانگاهی برگزار می‌نماید.
در این بین همه کرسی‌های تلاوت اذان‌گاهی، به‌صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام

captcha