جامعه دچار جاهلیت مدرن شده است
کد خبر: 3726842
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
آیت‌الله میرعمادی:

جامعه دچار جاهلیت مدرن شده است

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با ذکر این مطلب که جامعه دچار جاهلیت مدرن شده است، اظهار کرد: حجاب و عفاف به جامعه طهارت و پاکی می‌دهد.

حجاب به جامعه طهارت و پاکی می‌دهد

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان، امروز یک‌شنبه دهم تیر در جلسه استانی حجاب و عفاف، دفاع از حجاب و عفاف را ارزش دانست و گفت: حجاب و عفاف به جامعه طهارت و پاکی می‌دهد.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی و ادارات دولتی در هر صورت می‌بایست وظایف خود در خصوص حجاب و عفاف انجام داده و آن را تکلیف شرعی بدانند.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که جامعه دچار جاهلیت مدرن شده است، اضافه کرد: دشمن به‌دنبال کشف حجاب و متلاشی کردن نظام خانواده و از بین بردن حجاب و عفاف است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان به حاکم بودن بردگی جنسیتی در غرب اشاره کرد و با بیان اینکه امروز در غرب زنان به بردگی گرفته می‌شوند، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی آمریکا اتاق‌های جنگ را در خزانه‌داری و نهادهای اجتماعی به جهت از بین بردن شعائر و ارزش‌های انقلاب و اسلام تشکیل داده است.
امام‌ جمعه خرم‌آباد ادامه داد: همانطور که در باید بهداشت جسمی می‌بایست آلودگی‌ها را برطرف کرد در بهداشت روان هم باید جلوی آلودگی‌‌ها را گرفت، کمااینکه اسلام دنبال پاکی و حفظ پاکدامنی در خانواده است.

حجاب؛ نماد نظام اسلامی و برهنگی نماد نظام جاهلیت

وی با بیان این مطلب که خداوند حجاب و عفاف را برای مردان و زنان قرار داده است، اضافه کرد: دستورات اسلام در حجاب و عفاف تبیین نشده است، این در حالی‌است که حجاب، نماد نظام اسلامی و برهنگی و تبرج نماد نظام جاهلیت است.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که امروز دو جبهه استکبار و مستضعفین وجود دارد که این دو جبهه در مقابل هم هستند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به درخت پرثمری تبدیل شده است که خود را در برابر جهان نشان می‌دهد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز نظام اسلامی مانع سلطه است، اضافه کرد:ما در حال جنگ نرم با دشمن هستیم و قطعا نباید تسلیم شویم.
امام‌ جمعه خرم‌آباد ادامه داد: ما در این جلسه می‌خواهیم بگوئیم دستگاه‌های دولتی به وظایف خود عمل کنند این در حالی‌است که اگر ما به وظیفه خود عمل کنیم خدا ما را پیروز خواهد کرد.

رسانه‌ها به وظایف خود در راستای حجاب عمل کنند

وی با بیان این مطلب که مسئولان اسلامی، روحانیون رسانه‌ها باید به وظایف خود عمل کننند، خاطرنشان کرد: دردناک است که روزنامه یا رسانه‌ای به دنبال کشف حجاب است.
آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: رئیس اداره‌ای که منشی‌‌اش بدحجاب باشد چگونه می‌تواند مدیر اسلامی باشد در حالی‌که ما در سطح ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر داریم.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش همایش‌هایی با موضوع مضرات بی حجابی و فواید حجاب و عفاف برگزار کنند، خاطرنشان کرد: خبرگزاری‌ها نیز پیام‌های ارزشمند مربوط به حجاب و عفاف منتشر کنند.
امام‌جمعه مردم خرم‌آباد ادامه داد: همانطور که زنان لرستان آن روز در مقابل کشف حجاب رضاخانی مقاومت کردند امروز هم در برابر هجمه دشمن مقاومت کنند.

انتهای پیام

captcha