سطح اعتبارات جوابگوی سطوح تصمیم گیری استانداران نیست
کد خبر: 3726926
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸

سطح اعتبارات جوابگوی سطوح تصمیم گیری استانداران نیست

گروه سیاست و اقتصاد- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سطح اعتبارات جوابگوی سطوح تصمیم گیری استانداران نیست، گفت: ا گر اختیاراتی به مدیران استانی داده شود بدون شک بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

سطح اعتبارات جوابگوی سطوح تصمیم گیری استانداران نیست

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمدمهدی مروج الشریعه، شب گذشته 10 تیر، در دهمین کارگروه تخصصی اشتغال که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: روند و فرآیند تسهیلات اشتغال در استان بسیار رنج‌آور و دردناک است.

وی با بیان اینکه اگر اختیاراتی به مجامع استانی داده شود بسیاری از مسائل حل خواهد شد، افزود: سطح اعتبارات جوابگوی سطوح تصمیم گیری استانداران نیست.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: با تمام شرایطی که در استان وجود دارد با تمام توان دستگاه‌ها تسهیلات را تقسیم می‌کنند و بخش قابل‌توجهی از ایستایی جامعه به سبب تسهیلاتی بوده که در اختیار قرار داده می‌شود.

مروج الشریعه بیان کرد: پرداخت بانک‌های استان از محل منابع داخلی و تسهیلات رونق تولید در سال گذشته 254 میلیارد تومان توسط بانک‌های استان بوده که نشان می‌دهد سهم تقاضا و سهم توسعه از اجرای طرح‌های بزرگ و متوسط قابل توجه بوده است.

وی با بیان اینکه باید حداقل هایی در اختیار سرمایه گذاران برای تشویق در امر سرمایه گذاری قرار داده شود، تصریح کرد: خراسان جنوبی حدود 100 میلیارد تومان در کارگروه ملی طرح ارائه داده است که 76 میلیارد تومان تصویب شده است.

استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از پیگیری های معاون وزیر برای در اختیار قرار دادن امکانات به سرمایه گذاران، یادآور شد: سقف اعطای تسهیلات برای طرح های بالای 6 میلیارد تومان برداشته شود.

انتهای پیام

captcha