یادواره ۱۷ هزار شهید ترور در مشگین‌شهر برگزار شد
کد خبر: 3726941
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

یادواره ۱۷ هزار شهید ترور در مشگین‌شهر برگزار شد

گروه فرهنگی - با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستانی یادواره ۱۷ هزار شهید ترور در مشگین‌شهر برگزار شد.

یادواره ۱۷ هزار شهید ترور در مشگین‌شهر برگزار شد
به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام رضایی، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه مشگین‌شهر، روزگذشته ۱۰ تیرماه در مراسم یادواره ۱۷ هزار شهید ترور در مشگین‌شهر تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام کم‌ترین کاری است که در قبال شهدا باید انجام داد و در این زمینه برگزاری یادواره‌های شهدا امری لازم و ضروری است.
وی با اشاره به این که گذر از جریانات انحرافی در حال حاضر یک وظیفه اساسی است افزود: در این زمینه باید اقدامات لازم و اساسی انجام شود تا بتوانیم در مقابل دشمنان نظام مقدس اسلامی ایران حرکت کرده و در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام برداریم.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه مشگین‌شهر بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه درایت‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری به دست آمده و ما مدیون بزرگمردی‌ها و تلاش‌های شهدای والامقام هستیم که از جان و مال و فرزندان خود گذشته‌اند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.
رضایی اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اصل اساسی و ضروری است و در این زمینه اندیشه‌های شهدا باید در بین همگان ترویج یابد تا بتوانیم در این زمینه کم‌ترین دین خود را نسبت به شهدای والامقام ادا کرده و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.
وی تصریح کرد: امیدواریم در برگزاری یادواره‌های شهدا همگان با حضور پررنگ خود در مقابل شهدای والامقام ادای دین کرده و معنویت مراسم را دوچندان کنند.
انتهای پیام

captcha