۱۵ تیرماه؛ آغاز ثبت‌نام بیست‌و‌هفتمین اجلاس سراسری نماز
کد خبر: 3727034
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

۱۵ تیرماه؛ آغاز ثبت‌نام بیست‌و‌هفتمین اجلاس سراسری نماز

گروه معارف - ثبت‌نام در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز از تاریخ ۱۵ تیر‌ماه سال جاری از طریق سامانه www.qunoot.ir یا صندوق پستی 1417743181 آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» برگزار می‌شود.
موضوعات این اجلاس عبارتند از: شیوه‌های انس کودکان با نماز در مهدهای کودک، مهارت‌های دعوت به نماز در مدارس و دانشگاه‌ها، راه‌های دعوت به نماز در خانواده، روش‌های دعوت همسالان به نماز، راه‌های دعوت به نماز در فضای مجازی و رسانه، شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در ادارات(مدیران و کارکنان) روش‌ها و مهارت‌های مبلغین و روحانیون.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌هایی نظیر ایده‌ها و تجربیات موفق، آثار ادبی و هنری کتاب از قبیل مقاله، شعر، رمان، قصه و خاطر،ه فیلم‌نامه، نمایش‌نامه، فیلم کوتاه، مستند و پویا‌نمایی، موشن‌گرافی طرح‌های گرافیگی( پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله)، محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کمک آموزشی مانند بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی ارائه نمایند.
نحوه ثبت‌نام و ارسال آثار از تاریخ 15 تیر‌ماه سال جاری از طریق سامانه www.qunoot.ir یا صندوق پستی 1417743181 می‌باشد. همچنین لازم به یادآوری است تنها دریافت آثار کتاب و محصولات با حجم بالای 25 مگابایت بعد از اخذ کد ثبت‌نام از طریق سامانه صرفا به صورت پستی مورد پذیرش است.
مهلت شرکت در این فراخوان تا 30 مهر‌ماه 1397 است. زمان اعلام نتایج 20 آبان‌ماه سال جاری از طریق سایت‌های www.qunoot.ir و www.namaz.ir است.
به 110 نفر برگزیده فراخوان هدایایی اهدا می‌شود، همچنین به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی حضور در فراخوان اعطاء خواهد شد.
راه‌های ارتباطی شرکت‌کنندگان با دبیرخانه اجلاس از طریق تماس با شماره‌های 88995883 – 88995878 – 021، سامانه پیام کوتاه 30008628، پایگاه اطلاع‌رسانی www.namaz.ir، سایت قنوت به آدرس www.qunoot.ir است.
انتهای پیام

captcha