خبرگزاری ایکنا فرصتی برای توسعه و تعالی فرهنگ قرآنی در استان است
کد خبر: 3727099
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

خبرگزاری ایکنا فرصتی برای توسعه و تعالی فرهنگ قرآنی در استان است

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه خبرگزاری ایکنا فرصتی برای توسعه و تعالی قرآن در جامعه است، گفت: ما اعلام آمادگی می‌کنیم که در خدمت جامعه قرآنی و فعالان قرآنی استان ارائه خدمت کنیم.

خبرگزاری ایکنا فرصتی برای توسعه و تعالی فرهنگ قرآنی در استان است

به گزارش ایکنا از کردستان، مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان امروز، 11 تیرماه در بازدید مدیرکل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار کرد: جهاددانشگاهی و اداره اوقاف و امورخیریه استان تعامل خوبی با هم دارند و تفاهم نامه‌ها و فعالیت‌های مستمری را به صورت مشترک در طول سال به انجام می رسانند.
وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان افزود: فعالیت‌های قرآنی یکی از ظرفیت‌های ویژه جهاددانشگاهی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان، بیان کرد: سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به عنوان زیرمجموعه جهاددانشگاهی فعالیت‌های مثمر ثمری را در عرصه ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه داشته است.
وی با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در سطح دانشگاه‌های استان اعلام کرد: دوره‌های تربیت مربی قرآن در قالب طرح دانشجو معلم قرآن، کرسی تلاوت و تدبر در قرآن و ... را در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌کنیم که بسیار مورد توجه علاقمندان قرار می‌گیرد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اعلام اینکه واحد فرهنگی جهاددانشگاهی دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا را به عنوان زیرمجموعه خود دارد، عنوان کرد: خبرگزاری تخصصی قرآن در مجموعه دستگاه‌های مرتبط مهجور مانده است.
وی با انتقاد ازعدم دعوت ایکنا در نمایشگاه علوم قرآنی ماه مبارک رمضان بیان کرد: نیروهای جهادی، جهاددانشگاهی دید انتفاعی و درآمدزایی در انجام فعالیت‌های‌ خود ندارند و بیشتر با دید مسئولیت اجتماعی پیگیر مسائل هستیم.
آوج ادامه داد: خبرگزاری در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم نسبت به فعالیت‌های قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و بدون هیچ چشمداشتی در این عرصه به فعالیت می‌پردازند.
وی در ادامه افزود: در حوزه وقف ما گزارش‌ها و اخبار متنوعی را کار کرده‌ایم و ارتباط خوبی با اداره اوقاف و امور خیریه استان داریم.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه خبرگزاری ایکنا فرصتی برای توسعه و تعالی قرآن در جامعه است، یادآور شد: ما اعلام آمادگی می‌کنیم که در خدمت جامعه قرآنی و فعالان قرآنی ارائه خدمت کنیم.
سامان صولی، مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان با اعلام اینکه خبرگزاری ایکنا در چند سال اخیر بیشترین اخبار و همکاری را با اداره اوقاف و امور خیریه استان داشته است، افزود: خبرگزاری ایکنا با انجام گزارش‌هایی در زمینه وقف، مصاحبه با واقفان، خیرین، مصاحبه با متسابقان قرآنی و غیره فعالیت‌های مؤثری را در عرصه امور قرآنی به انجام رساند.

انتهای پیام

captcha