تبریز؛ میزبان بیست‌وپنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان
کد خبر: 3727120
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

تبریز؛ میزبان بیست‌وپنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری بیست‌و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به مناسبت رویداد تبریز ٢٠١٨ در مردادماه سال‌جاری در تبریز خبر داد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی استان، محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، امروز یازدهم تیرماه، از برگزاری بیست‌و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به مناسبت رویداد تبریز ٢٠١٨ از 26 الی 30 مردادماه سال‌جاری در تبریز خبر داد.

 تبریز؛ میزبان بیست‌وپنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی، تربیت و معرفی جوانان متعهد با توجه به مؤلفه شایستگی و ارتباط هنری هنرمندان جوان سراسر کشور، با حضور استادان با سابقه دانشگاهی و هنرمندان سرشناس، در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی عنوان کرد.

محمدپور گفت:‌ این جشنواره در رشته‌های ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، حجم، خوشنویسی (نستعلیق)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، نقاشی، نگارگری و (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره، شامل دو مرحله ثبت نام هنرمندان در سایت و اجرای کارگاهی پذیرفته شدگان است، تصریح کرد: متولدین یک فروردین ۱۳۷۳ تا ۲۹ اسفند ۱۳۸۲، حائز شرایط سنی شرکت در جشنواره خواهند بود و هر متقاضی حداقل ۳ و حداکثر ۶ اثر خود را فقط در یکی از رشته های یاد شده جشنواره، از طریق سایت www.yafestival.ir می‌تواند ارسال کند.

وی، خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند تا سوم مردادماه نسبت به ثبت نام اقدام نموده و اسامی پذیرفته شدگان دهم مردادماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

captcha