به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، ابوالقاسم رئیسی، مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی درباره این رونمایی گفت: اپلیکیشن اندرویدی تلفن همراه «تماسیار» که با همکاری جهاددانشگاهی زنجان طراحی شده است، یک نرمافزار کاربردی با قابلیت دسترسی سریع و آسان به تمامی اطلاعات تماس واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در کل کشور در هر زمان و مکان جغرافیایی است.
وی ادامه داد: این نرمافزار کاربردی هم به صورت آفلاین و هم آنلاین قابل دسترسی برای همه اعضای جهاددانشگاهی است و امکان بهروزرسانی مستمر در آن توسط همه اعضا پیشبینی شده است.
مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی افزود: اپلیکیشن همراه «تماسیار» یک نسخه ویژه مدیران جهاددانشگاهی با قابلیت دسترسی به شمارههای تلفن همراه مسوولان این نهاد نیز دارا میباشد و از طریق لینک زیر، قابل دسترس برای همه اعضا میباشد:
دانلود تماسیار
سایت جدید جهاددانشگاهی
ابوالقاسم رئیسی درباره ویژگیهای سایت جدید جهاددانشگاهی که امسال از آن رونمایی شد، گفت: راهاندازی این سایت به آدرس www.acecr.ac.ir، یکی از اقدامات جدیدی است که انجام شده و از ویژگیهای آن میتوان به قابلیت یکسانسازی سایت معاونتها و تمامی واحدهای استان با یک قالب مشابه (این ویژگی بهصورت پایلوت، همزمان در چند استان در حال انجام است)، امکان بارگذاری فیلم و خدمات الکترونیکی که شامل لیست مراکز آموزشی، مراکز پزشکی و...، دانلود اپلیکیشنهای مرتبط با جهاددانشگاهی، قوانین و مقررات بهروز این نهاد، لیست مشخصات کامل واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و... اشاره کرد.
وی افزود: سعی شده در این سایت که چندماه کار مستمر و فشرده بر روی آن صورت گرفته است، با قالبی متفاوت، بهروز و طراحی گرافیکی مناسب و زیبا، مخاطبان اخبار جهاددانشگاهی علاوه بر دسترسی آسان و سریع از تمامی فعالیتهای روز این نهاد با خبر شوند.
مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی ادامه داد: سایت جهاددانشگاهی روزانه و بهطور مرتب توسط یک تیم خبری در زمینه رسانه، بهروزرسانی میشود و تمامی اعضای این نهاد و عموم مردم میتوانند آخرین اخبار و فعالیتهای این نهاد را به آسانی و با یک فرم مناسب دریافت کنند.
قالبهای متنوع انتشار اخبار جهاددانشگاهی
ابوالقاسم رئیسی با اشاره به اینکه روابط عمومی این نهاد علاوه بر استفاده از سایت، از فرمهای متنوع دیگر انتشار اخبار و فعالیتهای جهاددانشگاهی بهره میبرد، افزود: با توجه به ابلاغ انجام شده مبنی بر استفاده از پیامرسانهای داخلی به جای تلگرام، روابط عمومی جهاددانشگاهی اقدام به ایجاد کانال این نهاد در دو پیامرسان سروش (@1359acecr) و ایتا (@acecr_1359) برای اطلاعرسانی اخبار و رویدادهای این نهاد بهصورت روزانه نمود.
وی افزود: با توجه به اقبال عموم جامعه به اپلیکیشن اینستاگرام، در این شبکه اجتماعی نیز به آدرس acecr1359 آخرین اخبار و ویدیوهای کوتاه از جهاددانشگاهی را نیز بهصورت مستمر بارگذاری میکنیم.
مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی ادامه داد: ایجاد صفحه جهاددانشگاهی در آپارات به آدرس https://www.aparat.com/acecr نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره کل است تا از این طریق و با هدف دسترسی آسان مخاطبان، بتوانیم فیلمهای مربوط به جهاددانشگاهی را در این صفحه بارگذاری کنیم.
رویکرد جدید به نشریه «پیام جهاد»
ابوالقاسم رئیسی با توجه به انتشار ۱۸ ساله مجله پیام جهاد در جهاددانشگاهی، بیان کرد: بنا داریم در شروع نوزدهمین سال از انتشار این مجلد، گامهای جدیدی برای جذاب شدن و استفاده مفید از این نشریه انجام دهیم و اخبار در این مجله را با دستهبندی، فرم جدید و ارزشهای افزوده فراوان خبری به مخاطبان این نشریه عرضه کنیم.
وی ادامه داد: قصد داریم در یک فرآیند سه ماهه تا آخر تابستان، پیام جهاد را از یک نشریه صرفا خبری، به سمت یک مجله خبری ـ تحلیلی سوق دهیم تا بتوانیم با انتشار آن، یک جریانسازی مناسب و مفید برای جهاددانشگاهی داشته باشیم و بخشی از آن در قالب شماره 169 پیام جهاد، در چند روز آینده منتشر خواهد شد.
تولید مستند، اینفوگرافی و محتوای بهروز
مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی با اشاره به برنامه مستند تولیدی «میانبر» در تلویزیون جمهوری اسلامی، بیان کرد: روابط عمومی از هر ابزار مناسب و جذابی برای بهتر دیده شدن جهاددانشگاهی استفاده میکند.
وی ادامه داد: تولید برنامه «میانبر» که به دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی در کشور پرداخت، از جمله برنامههای تولیدی اداره کل روابط عمومی بود.
ابوالقاسم رئیسی افزود: انتشار اینفوگرافیهای هفتگی از مهمترین اخبار و رویدادهای جهاددانشگاهی نیز قالب جدیدی است که روابط عمومی هماکنون از چند هفته گذشته اقدام به تولید آن کرده است و قصد داریم تا آن را بهصورت کامل در همه زمینهها ادامه دهیم و تولید محتوای جذاب و جدید به هر شکل و ابزار را در اولویت برنامههای خود داریم.
حرفهای پایانی
مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی با اشاره به ارتباط گسترده و تاثیرگذار این اداره کل با رسانهها، بیان کرد: رویدادهای مختلف جهاددانشگاهی با ارتباط مستمر با رسانهها پوشش داده میشود و این اداره کل ارتباط با رسانهها را برای انتشار اخبار جهاددانشگاهی و اطلاع یافتن عموم مردم از این اخبار در اولویت خود دارد.
ابوالقاسم رئیسی ضمن برشماری آخرین فعالیتها و دستاوردهای روابط عمومی جهاددانشگاهی، تاکید کرد: ما آماده دریافت تمامی نظرات، انتقادها و پیشنهادهای اعضای محترم و عزیز خانواده بزرگ جهاددانشگاهی در هر استان و شهر و همچنین تمام مخاطبان جهاددانشگاهی و عموم مردم برای بهتر شدن روند فعالیتها در اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی هستیم.
وی ادامه داد: روابط عمومی جهاددانشگاهی در چشمانداز مستمر خود با استفاده از تمامی امکانات و تکنولوژیهای روز، سعی دارد تا ضمن پوشش تمامی فعالیتهای کوچک و بزرگ این نهاد در سراسر کشور، جهت اعتلای نام جهاددانشگاهی و معرفی این نهاد بهعنوان یک مجموعه منسجم و متنوع در خدمات، گامهای بلندی را بردارد و به رسالت این نهاد در همه زمینهها کمک شایان کند.
انتهای پیام