روحانیون بومی تأثیرشگرفی در آگاهی مذهبی مردم دارند
کد خبر: 3727187
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

روحانیون بومی تأثیرشگرفی در آگاهی مذهبی مردم دارند

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: طلاب بومی اعزامی از حوزه علمیه قم در ایام تبلیغی به شهرستان می‌توانند با توجه به اندوخته‌های علمی و معنوی، تأثیر شگرفی در آگاهی مذهبی مردم داشته باشند و وظیفه ما نیز فراهم کردن زمینه اسکان و تهیه مکان تبلیغی برای آنان خواهد بود.

روحانیون بومی تأثیرشگرفی در آگاهی مذهبی مردم دارند

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه امروز، 11 تیرماه در دیدار با حجت‌الاسلام هوشیاری نماینده طلاب شهرستان قروه در مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه اظهار کرد: طلاب بومی اعزامی از حوزه علمیه قم در ایام تبلیغی به شهرستان می‌توانند با توجه به اندوخته‌های علمی و معنوی، تأثیر بسزایی در آگاهی مذهبی مردم داشته باشند و وظیفه ما نیز فراهم کردن زمینه اسکان و تهیه مکان تبلیغی برای آنان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه شهرستان قروه دارای پتانسیل‌های بالقوه‌ای برای فعالیت فرهنگی و مذهبی است، افزود: با برنامه‌ریزی و رصد فرهنگی می‌توان از این پتانسیل موجود در راستای مبارزه با انحرافات فرهنگی و ترویج شعائر اسلامی استفاده کرد.
حجت‌الاسلام منتشلو با اشاره به سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی در نشر معارف دین و اشاعه فرهنگ دینی بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی قروه اهداف خود را در راستای ترویج و نشر آموزه‌های قرآنی بیش از پیش دنبال می‌کند و در انجام این مهم از هیچ تلاشی فرو گذار نیست.
وی به بسترسازی جهت جذب روحانیون با هدف هدایت و جذب جوانان به آموزه های دینی، مذهبی و قرآنی اشاره کرد و افزود: روحانیون نقش مؤثرو بسزایی در راستای فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور حداکثری جوانان در فعالیت های دینی و قرآنی دارد و این اداره در راستای اجرای این مهم بیش از ۲۰ روحانی مستقر در سطح شهرستان دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه اعلام کرد: مهم‌ترین راه حفظ و القای مکتب اسلام تبلیغ و رساندن احکام شریعت به جوانان است؛ نسلی که مورد هجوم انواع عقاید باطل قرار گرفته است و در زمان کنونی بر مبلغان اسلام است که از راه تبلیغ صحیح، منسجم و دارای برنامه در مخاطب خویش تأثیر گذارند.
وی بر لزوم هماهنگی و همکاری همه جانبه مسئولان ذیربط در بر طرف کردن مسائل و مشکلات مبلغان تأکید کردو یادآور شد: مساله تأمین مکان برای اسکان مبلغان در نقاط مختلف و دور دست تبلیغی از ضرورت‌ها و اولویت‌های کاری این نهاد است.
انتهای پیام

captcha