اعلام مصوبات پنجمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان تهران
کد خبر: 3727327
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

اعلام مصوبات پنجمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ پنجمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان تهران با مصوباتی چون نظر مساعد درباره تسریع بخشیدن به روند ادغام اتحادیه قرآنی کشور همراه بود.

یوسف افراش، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات وتشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: پنجمین جلسه هیئت مدیره و بازرسی این اتحادیه روز گذشته، 11 تیرماه در محل این اتحادیه برگزار شد.
وی با اشاره به مصوبات این جلسه، اظهار کرد: طی این جلسه در خصوص سند چشم‌انداز اتحادیه و نمودار و چارت تشکیلاتی مربوط به اتحادیه بحث و تبادل نظر و مقرر شد چند جلسه فوق‌العاده در ارتباط با این دو موضوع تشکیل شود تا جمع‌بندی مناسب در این خصوص انجام شود.
افراش اظهار کرد: از دیگر موضوعات مطرح شده طی این جلسه ارائه گزارشی از روند پیگیری امور مربوط به ثبت تغییرات اتحادیه چون تغییرات درخصوص مدیرعامل هیئت مدیره و رئیس و نایب رئیس آن و هیئت بازرسی و عنوان اتحادیه در اداره ثبت شرکت‌ها بود که گزارشی از روند این پیگیری‌ها ارائه شد.
وی با اشاره به بحث‌هایی که در خصوص آیین‌نامه‌های داخلی اتحادیه نیز انجام شد، تصریح کرد: از دیگر مباحث ارائه شده، بحث در خصوص رود پیگیری اتحادیه مدغم کشوری بود که چون محوریت جلسه 20 تیرماه در خصوص تسریع در روند ادغام کشوری بود، لذا این جلسه برپا شد که امید است با تشکیل این جلسه مشکلات اتحادیه‌های استانی و همچنین تشکل‌های قرآنی ـ مردمی با تسریع در روند ادغام در اتحادیه قرآنی کشوری بی انجامد.

یادآور می‌شود، در این جلسه، یوسف افراش، حسن محمدی، میثم طاهرآبادی، حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی، مرتضی طلایی، رحیم قربانی، علیرضا احمدی، جعفرپور، محمداحسان کاظم‌نیا، محمد پیلان‌نژاد، مرتضی قدیمی، محمدعلی کریمی‌علوی و مدیرعاملان اتحادیه و اعضای هئیت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی استان تهران حضور داشتند.

انتهای پیام

captcha