دیدار «ضحی میوند» با مدیر و قائم‌مقام جامعةالقرآن
کد خبر: 3727356
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

دیدار «ضحی میوند» با مدیر و قائم‌مقام جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ضحی میوند، حافظ هشت‌ساله قرآن کریم با حجج اسلام سیدمحمدمهدی و محمدحسین طباطبایی دیدار کرد.

به گزارش ایکنا؛ ضحی میوند، حافظ هشت ساله کل قرآن کریم، طی جلسه‌ای، یکشنبه، 10 تیرماه با حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) و همچنین حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، قائم مقام این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار «ضحی میوند» با مدیر و قائم مقام جامعةالقرآن الکریم استان قم
وی در ابتدای این دیدار که به دعوت از سوی یارمحمدی، مدیر شعبه امام حسین(ع) این مؤسسه و طی سفر یک روزه انجام گرفت، به ارائه محفوظات پرداخت و به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه بقره و همچنین بیان معنا و ترجمه این آیات نورانی پرداخت.
میوند در ادامه به سؤالاتی که از سوی مدیر این مؤسسه در خصوص ترجمه کلمات آیات نورانی کلام وحی، پرداخته شد، پاسخ داد و سپس در جواب به سؤال اینکه کدام آیه قرآن را بیشتر دوست دارد، اظهار کرد: تمامی آیات و سوره‌های قرآن دوست داشتنی هستند اما آیه 30 مبارکه فرقان «قَالَ الرَّسُولُ یَارَبّ ِ إِنَّ قَوْمِى اتخَّذُواْ هَذَا الْقُرْءَانَ مَهْجُورًا» که گلایه پیامبر اکرم(ص) از مهجوریت قرآن در روز قیامت است که توسط قومش قرآن رها شده است.


دیدار «ضحی میوند» با مدیر و قائم مقام جامعةالقرآن الکریم استان قم
یادآور می‌شود، ضحی میوند از جمله خردسالانی است که در سه سال و هفت ماهگی موفق به دریافت مدرک روخوانی و روان‌خوانی قرآن از جامعةالقرآن الکریم شده است.
انتهای پیام

captcha