طرح تابستانه «فصل رویش» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3727388
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
صمدزاده:

طرح تابستانه «فصل رویش» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مسئول انجمن اتحادیه دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح تابستانه اوقات فراغت با عنوان "فصل رویش" در ۲ بخش دانش آموزان دختر و پسر عضو انجمن اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

حسین صمدزاده در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پایگاه غنی سازی اوقات فراغت با حضور 1200 دانش‌آموز در تابستان امسال در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گشایش یافت.
وی با اشاره به ویژه برنامه‌های طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان افزود: برنامه‌های امسال طرح تابستانه اوقات فراغت با رویکرد تفریح، نشاط و تعالی معرفتی، اخلاقی و مهارت آموزی دانش‌آموزان در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سراسر استان برگزار می‌شود.
مسئول انجمن اتحادیه دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: طرح تابستانه اوقات فراغت با عنوان "فصل رویش" در 2 بخش دانش آموزان دختر و پسر عضو انجمن اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
صمدزاده خاطرنشان کرد: برگزاری هیئت‌های دانش‌آموزی، خیمه‌های معرفت، دوره‌های مجری‌گری، فتوشاپ و طراحی، کلیپ سازی، برنامه نویسی اندروید، عکاسی و فیلم برداری، موشن گرافیک، برق ساختمان، فوتسال و برنامه‌های علمی و ساخت گلایدر و موشک آبی و برگزاری برنامه‌های ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌‌‌های ما در این طرح است.
وی گفت: در بخش خواهران نیز کلاس‌ها و برنامه‌هایی مختص الگوی تعالی دختران هم چون کلاس‌های مهارتی خیاطی، مدیریت خانه و خانواده و سیره پژوهی زنان مجاهد با عنوان "لشگر فرشتگان" نیز انجام می‌شود.
مسئول انجمن اتحادیه دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین در طول این دوره اردوهای تفریحی استانی، کوهنوردی و اردوهای زیارتی نیز برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha