انسجام ملی؛ راهکار مقابله با دشمنان است
کد خبر: 3727449
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

انسجام ملی؛ راهکار مقابله با دشمنان است

گروه سیاسی- استاندار البرز گفت: تحکیم وحدت و انسجام ملی تنها راه موثر برای مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان است.

انسجام ملی؛ راهکار مقابله با دشمنان است

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از استانداری البرز، محمدعلی نجفی، 12 تیرماه در نشست مشترک شورای معاونان و فرمانداران، اظهارکرد: کیفیت کارها را باید افزایش داد، چون شرایط متفاوت از گذشته است.
وی افزود: کشور از ابتدای انقلاب تاکنون تجربه گذراندن شرایط سخت را دارد و گذر از این شرایط با هم‌افزایی و تعامل همگانی و به ویژه پشتیبانی مردم محقق می‌شود.
نجفی گفت: اگر از مردم می‌خواهیم که صرفه‌جویی کنند، ابتدا این اقدام باید از خود استانداری و فرمانداری‌ها آغاز شود.
این مسئول، ارائه تحلیل‌های منظم از وضعیت شهرستان‌ها، ارتباط موثر و مستمر با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، احزاب و گروه‌های سیاسی، خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم، حضور مناسب در رسانه‌های محلی و استانی را از جمله وظایف فرمانداران عنوان کرد.
استاندارالبرز تاکید کرد: در مواجهات عمومی و رسانه‌ای باید برای تقویت اقتدار، وحدت، روحیه امید و انسجام ملی تلاش شود.
وی، پاسخگویی به موقع به شبهات و القائات جریانات رسانه‌ای و بیان اقدامات انجام شده را از راهکارهای مقابله با سواستفاده دشمنان از فضای مجازی دانست.
استاندار البرز اضافه کرد: اگر میدان را در فضای مجازی و رسانه‌ای خالی کنیم فرصت سو استفاده به مخالفان داده می‌شود.
نجفی با اشاره به نظارت فرمانداران بر عملکرد شهرداران و نحوه فعالیت مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها گفت: درخصوص انسجام مدیریتی استان همه باید ملزم به رعایت قانون باشند.
استاندار البرز افزود: در شرایط کنونی نیازمند اقتدار ارکان دولت با تقویت وحدت و انسجام ملی هستیم و باید شفافیت، سالم سازی و روان سازی، اصول دقت، سلامت و صداقت در فعالیت‌ها رعایت شود.
این مسئول با اشاره به تشکیل میزخدمت در دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با جدیت پیگیری شود تا سرگردانی مردم در ادارات کمتر شود وهمچنین رعایت بندهای حقوق شهروندی ازسوی فرمانداران ضروری است.
وی با اشاره به سخنان مهم رئیس جمهوری در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید گفت: فرمانداران شهرستان‌ها مسئول اجرای موارد طرح شده از سوی دکتر روحانی در این نشست هستند.
انتهای پیام./

captcha