هدف دشمن، ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3727655
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

هدف دشمن، ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار قزوین گفت: دشمن در پی ناکارآمدی نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است و با خدمت صادقانه و امیدواری مردم این توطئه را باید شکست داد.

 هدف دشمن، ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش ایکنا قزوین، عبدالمحمد زاهدی امروز 13 تیر در شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در محل دفتر امام‌جمعه برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و جان‌فشانی مردم روی کارآمد و به نتیجه رسید و مردم در طول این مدت همیشه در دفاع و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی، پای‌کار بوده‌اند.
وی افزود: امسال چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و این ایام فرصتی برای معرفی دستاوردها و خدمات نظام در همه عرصه‌ها در طی این مدت است.
استاندار قزوین عنوان کرد: دشمن در پی ناامید کردن مردم از نظام است و مهم‌ترین برنامه دشمن در این زمینه ناکارآمد جلوه دادن نظام دینی و جمهوری اسلامی است که باید نادرستی این سخن و ادعا را اثبات کنیم.
زاهدی تصریح کرد: دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی صرفاً عمرانی نیست بلکه شامل حوزه‌ها و بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و علمی نیز می‌شود و اقدامات خوبی در این بخش‌ها صورت گرفته است.
وی مطرح کرد: وقتی خدمات نظام جمهوری اسلامی را در روستاها مشاهده می‌کنیم به این واقعیت می‌رسیم که در این چهل سال به‌اندازه 2500 سال نظام شاهنشاهی، به روستاها خدمت‌رسانی شده است.
استاندار در پایان تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی؛ توانمند و کارآمد است و این امیدواری باید در بین مردم با کار و تلاش صادقانه و شبانه‌روزی مدیران و مسئولان روزبه‌روز بیشتر شود.

انتهای پیام

captcha