نشست اضطراری جنبش فتح برای بررسی «معامله قرن»
کد خبر: 3727752
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

نشست اضطراری جنبش فتح برای بررسی «معامله قرن»

گروه بین‌الملل ـ دبیران جنبش آزادی‌بخش میهنی فلسطین (فتح) ضمن اعلام حمایت از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان، آمادگی خود برای شکست‌دادن پروژه «معامله قرن» را اعلام کردند.

جنبش فتح: معامله قرن اجرا نخواهد شد

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری معا؛ دبیران جنبش فتح در کرانه باختری با تشکیل نشست فوق‎العاده‌ای در ارتباط با پیامدهای توطئه حل و فصل مسئله فلسطین که از آن به‌عنوان «معامله قرن» تعبیر می‌شود، بحث و تبادل‌نظر کردند و بر حمایت خود از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کردند.

دبیران فتح ضمن اعلام آمادگی خود با همراهی رهبران و سران این جنبش و ملت فلسطین برای شکست این توطئه، تصمیمات اسرائیل در ارتباط با قطع حقوق خانواده‎های شهدا و اسرا را محکوم کرده و رژیم اشغالگر را مسئول مصادره و نابودی توانمندی ملت فلسطین عنوان کردند.

شرکت‌کنندگان در این نشست با تاکید بر این که شهدا و اسرا نشانه‌های افتخار و عزت این سرزمین هستند و اقدامات رژیم اشغالگر نخواهد توانست آنها را محو کند، تخریب منازل فلسطینیان در روستای «خان احمر» در جنوب شرقی قدس، بازداشت جوانان در استان‌های مختلف، اقدامات جنایاتکارانه شهرک ‌شینان که با هدف به زانو درآوردن ملت فلسطین می‌شود را محکوم کردند.

دبیران فتح خواستار بالابردن آمادگی و تقویت جبهه داخلی و پایداری ملت فلسطین شدند و تأکید کردند: این آمادگی نیازمند تشکیل کمیته‌های فنی و متخصص با مشارکت همه دستگاه‌های مربوط برای بررسی مسئله مربوط به نظامیانی که به اجبار بازنشسته شده‌اند، قطع حقوق خانواده‌های شهدا و برخی اسیران که دارای معلولیت شده‌اند، شدند.

انتهای پیام

captcha