توافق مجیدی برای فروش «محمد رسول‌الله» به جمهوری آذربایجان
کد خبر: 3727783
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

توافق مجیدی برای فروش «محمد رسول‌الله» به جمهوری آذربایجان

گروه بین‌الملل - مجید مجیدی، کارگردان مطرح کشورمان با مدیر شبکه سینما پلاس جمهوری آذربایجان دیدار كرد و در خصوص فروش، دوبله و توزیع فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» به توافقات اولیه رسید.

توافق مجیدی برای فروش «محمد رسول‌الله» به جمهوری آذربایجانبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ مجید مجیدی كه به منظور نمایش فیلم تحسین‌برانگیزش «محمد رسول‌الله (ص)» در هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، در باكو حضور دارد، به منظور دستیابی به توافقات اولیه برای خریداری، دوبله و توزیع فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» در جمهوری آذربایجان با جعفر آخوندزاده، مدیر شبکه سینمایی «سینما پلاس» ای كشور دیدار و گفت‌وگو كرد.

مجیدی در این دیدار با بیان سخنانی به ویژگی‌های فیلم‌های ایرانی اشاره كرد و گفت: پایه و اساس فیلم‌های ایرانی، اخلاق اسلامی است و جمهوری آذربایجان که کشوری همسایه، دوست، مسلمان و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار با ایران است، بیش از دیگران می‌تواند از فیلم‌های ایرانی در سینما و تلویزیون خود استفاده کند.

در ادامه جعفر آخوندزاده نیز درباره شبکه «سینما پلاس» توضیحاتی را ارائه داد و طی آن اظهار كرد كه «سینما پلاس» یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های سینمایی جمهوری آذربایجان است و فیلم‌های تازه ساخته شده جهانی را در سراسر کشور توزیع و پخش می‌کند.

وی سپس با بیان اینکه سینمای ایران جایگاه با ارزشی در جهان دارد، خواستار همکاری‌های بیشتر با سینمای ایران و پخش فیلم‌های ایرانی در جمهوری آذربایجان شد و آمادگی خود را برای خرید و ترجمه فیلم‌های ایرانی اعلام کرد.

گفتنی است؛ در هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» با حضور مجید مجیدی در مرکز سینمای نظامی (بزرگ‌ترین سینمای باکو) با استقبال بی‌نظیری اکران شد.

هفته فرهنگی كشورمان در جمهوری آذربایجان به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان، از تاریخ 6 تا 10 تیرماه در دو شهر باكو و گنجه برگزار شد.

انتهای پیام

captcha