عزت و منافع امت اسلامی در صدر نگاه رهبری
کد خبر: 3727828
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

عزت و منافع امت اسلامی در صدر نگاه رهبری

گروه معارف - قائم مقام معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه عزت و منافع امت اسلامی در صدر نگاه رهبری و نظام جمهوری اسلامی است، ابراز کرد: مقابله با تکفیری‌ها و گروه‌های افراطی برای جمهوری اسلامی ایران دارای اهمیت خاصی است، این مقابله چه در سوریه باشد و چه در فلسطین فرقی نمی‌کند.

عزت و منافع امت اسلامی در صدر نگاه رهبری

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مهدی مصطفوی، قائم مقام معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، 13 تیرماه در دومین روز از همایش«تمدن اسلامی(گذشته، حال و آینده) نقش و رسالت علما افغانستان» که در هتل آفتاب ولایت برگزارشد، گفت: یکی از موانعی که برای شکل گیری تمدن اسلامی مورد نظر است و باید به آن توجه شود، شناخت دشمن است.
وی با اشاره به اینکه برای شکل گیری تمدن اسلامی زحمت‌های بسیاری کشیده شده و خواهد شد، ادامه داد: موانع بسیار سنگینی بر سر راه تمدن اسلامی وجود دارد لذا شناخت دشمن برای ما امت اسلامی امری ضروری است.
مصطفوی با بیان اینکه امروز ابزار پوشاندن دشمنی‌ها بسیار مختلف و گسترده است، ابراز کرد: امروزه و در این دنیای پیچیده شناخت دوست از دشمن کارساده‌ای نیست، ولی یکی از دشمنان برجسته‌ای که در مقابل تمدن اسلامی قدم علم کرده، آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
شناخت دشمن یکی از مهم‌ترین عوامل احیای تمدن اسلامی
قائم مقام معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه باید ابعاد این دشمنی را به طور دقیق شناسایی کنیم، عنوان کرد: زمانی گفته می‌شد اسراییل بخشی از ایالات متحده است ولی در واقع این آمریکاست که بخشی از اسراییل است. امروزه در جهان بالغ بر 11 هزار مرکز مطالعاتی فعال وجود دارد که از این تعداد حدود چهار هزار مرکز در آمریکا واقع شده است.
وی با اشاره به اینکه در 10 درصد از این مراکز مطالعات اجتماعی و سیاسی انجام می‌شود، ادامه داد: این درصد بسیار مهمی است که در شکل گیری افکار عمومی و راهبری مجامع بسیار تأثیرگذار و دارای اهمیت است و دیگر مراکز نیز در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.
مصطفوی با بیان اینکه اکثر مراکز مطالعاتی سیاسی و اجتماعی آمریکا در اختیار صهیونیست است، اضافه کرد: امروزه حدود 40 درصد از ثروت دنیا در اختیار هشت نفر است که از این تعد هفت نفر آنان صهیونیستی هستند.
قائم مقام معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه از عملکرد و ظرفیت هالیوود همه آگاهی کاملی دارید، اظهار کرد: اکثر فیلم‌ها و نمایش‌نامه‌ها و مجلات در دست هالیوود است، همچنین اکثریت بازیگران معروف هالیوود یهودی و صهیونیستی هستند.
وی گفت: مایکل جوینز، یکی از نویسندگان آمریکایی در یکی از کتاب‌های خود می‌گوید، اولین فیلم‌ها و مجلاتی که روابط مستهجن را تبلیغ کرد مربوط به یهود است که امروزه نیز صهیونیست در این حوزه به صورت گسترده‌ای کار می‌کند.
مصطفوی با اشاره به اینکه انفجاری که در برج‌های دوقلوآمریکا رخ داد مقدمه‌ای برای تهاجم آمریکا به جهان اسلام بود، ابراز کرد: مطالعات و تحقیقاتی که در خصوص این انفجار صورت گرفته است این را اثبات می‌کند که دو روز قبل از حادثه 11 سپتامبر به ساکنین این برج‌ها اطلاع داده می‌شود که در روز 11 سپتامبر در برج حضور نداشته باشند این در صورتی است که حدود چهار هزار نفر از ساکنین این برج که در روز حادثه در برج حضور نداشته بودند یهودی بودند.
ارکان حکومتی آمریکا کاملا در دست صهیونیست است
قائم مقام معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه با انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا قدرت صهیونیست‌ها در آمریکا بیشتر جلوه‌گر شد، گفت: تمام مسؤلان و دست‌اندرکاران دولت آمریکا را صهیونیست‌ها تشکیل می‌دهند. لذا اولین حلقه و اتاق جنگ علیه ایران و انقلاب اسلامی نیز در دست صهیونیست‌ها است.
وی با تأکید بر اینکه ارگان دولت آمریکا در دست صهیونیست‌ها است، عنوان کرد: جایگاه صهیونیست‌ها نیز در رسانه‌ها غیر قابل انکار است.بسیاری از مؤسسات مؤثر در آمریکا که کار سیاست‌گذاری‌های کلان در هر حوزه‌ای را انجام می‌دهند همانند (آی بی ال) در دست صهیونیست‌ها قرار دارد.
مصطفوی با طرح این سؤال که چرا آمریکا در کنار صهیونیست در مقابل اسلام و ایران ایستاده‌ است، گفت: در سفری که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در سال 2015 به آمریکا داشت، بدون وقفه و آگاهی به کنگره رفت و رئیس جمهور وقت آمریکا اوباما را با لحنی تند و زشت مورد خطاب قرار دارد و همه منظور او از این دیدار عجله‌ای این بود که آمریکا چرا با ایران وارد مذاکره شده است. در هنگام سخنرانی نتانیاهو نمایندگان کنگره حدود 50 بار برای او دست زدند و حدود سی بار نیز نمایندگان ایستاده او را تشویق کردند.
قائم مقام معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه نمایندگان آمریکا در مقابل بی‌احترامی نخست‌وزیر اسرائیل در برابر رئیس جمهورشان هیچ نگفتند بلکه او را تشویق نیز کردند، ابراز کرد: آمریکا با حدود بیش از 60 کشور اعتلاف کرد تا در جنگ علیه سوریه بجنگد چرا که مهم‌ترین دلیل این اعتلاف تأمین امنیت اسراییل و حمایت از آن‌ها است.
اسراییل از مقاومت مردم لبنان شکست خورد
وی با بیان اینکه اولین شکست اسراییل در جنگ سی و سه روزه لبنان بود، اظهار کرد: اسراییل از مقاومت مردم لبنان که مورد حمایت انقلاب اسلامی بودند شکست خورد.
مصطفوی با اشاره به اینکه سوریه یکی از حلقه‌های مهم اتصال لبنان و فلسطین به جبهه مقاومت است و این یکی از دلایل جنگ در سوریه است، ادامه داد: در دو جنگ لبنان و فلسطین حمایت لوجستيكی از طریق سوریه انجام می‌شد، سوریه حلقه مؤثری در حمایت از مبارزین علیه اسراییل بود لذا از نظر آنان باید این حلقه نابود شود.
قائم مقام معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه امروز بزرگترین مانع و دشمنی در مقابل تمدن اسلامی صهیونیست است، گفت: نباید به هیچ وجه صهیونیست کوچک شمرده شود و یا فراموش شود.
آمریکا تحت تفکر صهیونیستی در مقابل ایران است
وی با تأکید بر اینکه آمریکا تحت تفکر صهیونیستی در مقابل ایران است، تصریح کرد: باید اتحاد جامعه اسلامی در برابر دشمن محکم‌تر شود.
مصطفوی ادامه داد: از سیاست‌های ثابت جمهوری اسلامی ایران از امت اسلامی، مقاومت، حقوق مسلمانان دفاع کند، برای جمهوری اسلامی ایران عزت امت اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
قائم مقام معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه عزت و منافع امت اسلامی در صدر نگاه رهبری و نظام جمهوری اسلامی است، ابراز کرد: مقابله با تکفیری‌ها و گروه‌های افراطی برای جمهوری اسلامی ایران دارای اهمیت خاصی است، این مقابله چه در سوریه باشد و چه در فلسطین فرقی نمی‌کند.
انتهای پیام

captcha