تجلیل «ایران‌صدا» از «محمد عباسی»
کد خبر: 3727852
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

تجلیل «ایران‌صدا» از «محمد عباسی»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر شبکه ایران صدا از محمد عباسی، قاری بین‌المللی قرآن تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا؛ مراسم تجلیل از قاری بین‌المللی قرآن، محمد عباسی با حضور مدیر شبکه ایران صدا و تنی چند از تهیه‌کنندگان و دست‌اندرکاران پایگاه جامع قرآن امروز، 13 خرداد در ساختمان رادیو برگزار شد.
مهدی شاملو، مدیر شبکه ایران صدا گفت: در حوزه قرآن مجموعه ایران صدا، تحت عنوان پایگاه جامع قرآن کریم قرار است مرجع کاملی از محتوای قرآنی شامل تلاوت تحقیق، برنامه آموزشی، جلسات قرآن، ترجمه قرآن را در اختیار مخاطبان قرار دهد.
شاملو با بیان اینکه معاونت صدای رسانه ملی در حوزه قرآن در فضای مجازی فصل جدیدی را آغاز کرده است گفت: امسال، ترجمه‌های دیگر قرآن کریم نیز با صدای گویندگان رادیو، تقدیم مخاطبان پایگاه جامع قرآن ایران صدا می‌شود.
در ادامه محمد عباسی با حضور در استودیوی رادیو تصویری ایران صدا درباره فعالیت‌ها، موفقیت‌هایش در حوزه قرآن به گفت‌وگو پرداخت. خاطرات داوری‌های مسابقات، روزهای شیرین کودکی و نوجوانی و چگونگی جذب به قرآن از جمله مواردی است که در این گفت‌وگوی صمیمانه عنوان شد و در پایان به‌صورت زنده در استودیوی تصویری ایران صدا به تلاوت قرآن پرداخت.
علاقه‌مندان برای شنیدن و دنبال کردن بخش‌های مختلف این گفت‌وگو می‌توانند در روزهای آتی به اپلیکیشن ایران صدا مراجعه کنند. تلاوت ترتیل و تحقیق ایشان بر روی پایگاه به‌روز‌رسانی می‌شود. همچنین از این پس از طریق دریافت اپلیکیشن رادیو به نشانی iranseda.ir به پایگاه جامع قرآنی دسترسی داشته و از محتوای آن به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنند.

انتهای پیام

captcha